کد خبر: 957898
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
شهرداری تبریز وظیفه خود را عمل نمی‌کند
عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداری در هر ۶ ماه باید گزارش عملکرد به مردم ارائه کند که رعایت نمی‌شود همچنین شورا نباید فقط به شهرداری مختص شود و باید مشکلات مردم در تمام دستگاه‌ها را بررسی کند.

محمدباقر بهشتی ظهر امروز در جلسه شورای شهر تبریز اظهار داشت: در ورودی تبریز از طرف تهران ساعتی گذاشته شده است که کار نمی‌کند و این به شعور مردم توهین است.

وی ادامه داد: شهرداری در هر 6 ماه باید گزارش عملکرد به مردم ارائه کند که رعایت نمی‌شود همچنین شورا نباید فقط به شهرداری مختص شود و باید مشکلات مردم در تمام دستگاه‌ها را بررسی کند.

شهرام دبیری دیگر عضو شورای اسلامی شهر نیز در تذکری گفت: تفریق بودجه باید طبق قانون تا پایان اردیبهشت توسط شهرداری ارایه و شورا نیز تا پایان خرداد تصویب کند.

وی ادامه داد: تمام مسئولان قول داده‌اند که خط یک قطار شهری تا پایان سال به اتمام برسد، ولی با وضعیت موجود این کار به اتمام نخواهد رسید چراکه پول اوراق مشارکتی که تصویب شده بود فعلا به شهرداری نرسیده است.

کریم صادقزاده تبریزی نیز در تذکری گفت: قطعا یکی از افتخارات شورا در دوره پنجم توجه به کارگران مجموعه شهرداری بوده است.

وی ادامه داد: اخیرا تذکری در ۸ بند با امضا ۱۰ عضو شورا تقدیم شهردار شده بود و امیدواریم خبر خوش شهردار در ارتباط با اتخاذ تمهیدات لازم این موضوع به نحو احسن اجرا شود.

این عضو شورای اسلامی شهر همچنین گفت: باید یکسان‌سازی قراردادها که در مجلس نیز طرح شده عملیاتی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر