کد خبر: 957883
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶
در حالی که محمدعلی نجفی خود را برای محاکمه شدن در شعبه‌نهم دادگاه کیفری یک استان تهران آماده می‌کند برادر میترا استاد با حضور در دادسرای امور جنایی گفت که علیه علیزاده طباطبایی، وکیل متهم به اتهام بردن حیثیت خواهرش طرح شکایت خواهد کرد. وی تأکید کرد که علیزاده طباطبایی برای انحراف پرونده از مسیر قانونی‌اش اقدام به دروغ پراکنی کرده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، ۱۳‌روز از قتل میترا استاد به دست شوهرش محمد‌علی نجفی، شهردار اسبق تهران می‌گذرد. در حالی که پرونده پس از تحقیقات تکمیلی و صدور کیفرخواست از دادسرای امور جنایی تهران برای محاکمه به دادگاه کیفری فرستاده شده، صبح دیروز مسعود استاد، برادر مقتول برای پیگیری پرونده خواهرش و شکایت از علیزاده طباطبایی وکیل متهم به دادسرای امور جنایی آمد. وی به خبرنگار ما گفت: نجفی پس از قتل اعتراف کرد که خواهرم را به خاطر اختلاف خانوادگی به قتل رسانده است، اما علیزاده طباطبایی وکیل متهم برای انحراف پرونده ادعا کرده خواهرم مهدور‌الدم بوده است. طباطبایی در حالی این ادعا را مطرح کرده که محمد‌علی نجفی حرف‌های وکیلش را تکذیب کرده و اعلام کرده است که به خاطر اختلاف خانوادگی همسرش را به قتل رسانده‌است، به همین خاطر من تصمیم گرفتم از طباطبایی به اتهام افتراء، توهین و تهمت به خواهرم که الان دستش از دنیا کوتاه است، شکایت کنم.
برادر مقتول در قسمت دیگری از حرف‌هایش درباره اختلاف خواهرش با شهردار اسبق تهران گفت: اختلاف خواهرم با نجفی بر سر مسائل غیر‌اخلاقی بود. محمد علی نجفی مشکل اخلاقی داشت و با زنان دیگری هم ارتباط داشت به طوریکه خواهرم وقتی متوجه شد شوهرش با زنان دیگری ارتباط دارد اختلافات آن‌ها هم شروع شد. «جوان» البته بنا ندارد ادعا‌های برادر مقتول را بازنشر دهد با این حال براساس اظهارات یک منبع آگاه درباره ادعا‌های مطرح شده وی تحقیق شده، اما اثبات نشده است. برادر مقتول همچنین گفت: «وقتی هم خواهرم با او اختلاف پیدا کرد او هیچ اموالی نداشته که حقوق قانونی میترا را بدهد، چون قبل از آن ویلا، خانه ولنجک، خودروی لکسوس و دیگر اموالش را به نام دخترش می‌زند و به میترا می‌گوید پولی ندارد که مهریه او را بپردازد.»
وی درباره قصاص یا بخشش متهم گفت: «اولیای‌دم درخواست قصاص دارند و آن‌ها اگر دنبال رضایت بودند با آبروی زنی که دستش از دنیا کوتاه است بازی نمی‌کردند و از طریق وکیلشان به او تهمت و افترا نمی‌زدند. آقای طباطبایی با گفته و ادعایش هر روز نجفی را به طناب‌دار نزدیک‌تر می‌کند.»
مسعود استاد درباره فرزند خواهرش هم مدعی شد: خواهرم وصیت کرده است بعد از مرگش حضانت پسرش به من واگذارشود که در حال حاضر من از بچه او نگهداری می‌کنم.
 
پرونده محمدعلی نجفی روی میز قضات شعبه نهم
محمدعلی نجفی که از هفتم خردادماه به اتهام قتل همسرش در بازداشت به سر می‌برد به زودی در شعبه نهم دادگاه کیفی یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی محاکمه خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ما، ۷‌خرداد‌سال جاری محمد‌علی نجفی مرتکب قتل همسر دوم خود به نام میترا استاد در برج آرمیتا منطقه سعادت‌آباد شد. وی عصر همان روز با مراجعه به اداره پلیس‌آگاهی تهران در خیابان وحدت اسلامی خود را تسلیم مأموران کرد و به قتل همسرش اعتراف کرد.
با اقرار متهم، پرونده برای تحقیقات تکمیلی در اختیار دادسرای امور جنای تهران بزرگ قرار گرفت و متهم بعد از مراحل بازجویی و بازسازی صحنه جرم مبنی بر اتهام قتل عمدی، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز و ایراد صدمات بدنی منتهی به جرح روانه زندان شد. پرونده بعد از کامل شدن تحقیقات و صدور کیفرخواست با تقاضای قصاص از سوی اولیای دم به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. صبح دیروز پرونده به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی ارجاع داده شد و در نوبت رسیدگی قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار