کد خبر: 957626
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
امام جمعه شهر سردرود
امام جمعه شهر سردرود با بیان اینکه حمایت از تولیدکنندگان باید در عمل باشد نه شعار گفت: حمایت از بافندگان فرش ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه سردرود ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی در ادامه بیان  وظایف تربیتی والدین، تعلیم قرآن را از وظایف مهم برای آنها دانست و اظهار داشت: والدین مسلمان باید فرزندان خود را با معارف حیات بخش و انسان‌ساز و متعالی این عهدنامه و حیانی آشنا سازند.

امام جمعه سردرود با تشریح بیانات رهبری در مرقد حضرت امام تاکید کرد: مقاومت در مقابل ظالم و حمایت از مظلوم برگرفته از متن دین و مورد تایید هر عقل سلیمی است.

وی افزود: تجربه نشان داده است که هزینه تسلیم، تحقیر یک ملت توسط ابرقدرت‌هاست که آل‌سعود و رژیم پهلوی بارز آن در تاریخ زنده دنیاست.

جلیلی با شمارش شروط موفقیت جمهوری اسلامی اضافه کرد: مواجهه با دشمن باید شجاعانه، امیدوارانه و عاقلانه باشد نه سطحی و مرعوبانه  و مایوسانه .

وی با تاکید بر آگاهی مسئولان در عقب‌نشینی کاخ سفید عنوان کرد: عقب‌نشینی کاخ سفید، عملیات فریبی است که بعد از استفاده از ابزارهای ممکن علیه انقلاب صورت گرفته اما این کار به منظور تغییر محاسبات و تسلیم شدن مسئولان نظام و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان انجام می‌گیرد که تجربه انقلاب نشان می‌دهد تنها راهکار مقاومت و ایستادگی است.

جلیلی با یادآوری نتیجه  سه نشست در مکه افزود: این نشست‌ها با طراحی آل‌سعود برای تطهیر اسرائیل و تهییج افکار عمومی علیه ایران انجام گرفت که با وجود هزینه زیاد سیاسی به اقرار تحلیل‌گران سیاسی منتهی به شکست شد .

خطیب جمعه سردرود روز صنایع دستی را به فعالان عرصه تابلو فرش در سردرود پایتخت تابلو فرش جهان تبریک گفته و خواستار حمایت بیشتر مسئولان از این تولیدکنندگان در سال رونق تولید شد.

امام جمعه شهر سردرود با بیان اینکه حمایت از  تولیدکنندگان باید در عمل باشد نه شعار گفت: حمایت از بافندگان فرش ضروری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر