کد خبر: 957550
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
استعفای وزیر آموزش و پرورش با کنایه‌هایی از سوی دو نماینده مجلس همراه شده است.
سرويس جامعه جوان آنلاين: استعفای یکباره وزیر آموزش و پرورش که بنا به اخبار منتشر شده برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی مجلس ۹۸ صورت گرفته است با واکنش‌هایی از سوی مجلسی‌ها همراه شد.

آنچنان که یک عضو فراکسیون امید در واکنشی کنایه‌ای اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش بهتر بود، برای عذرخواهی از فرهنگیان استعفا می‌کرد، تا لااَقل به‌عنوان فردی مسئولیت‌شناس، شانس رأی آوردن در انتخابات مجلس را داشته باشد.

بهرام پارسایی نماینده شیراز در مجلس در واکنش به این استعفا در توئیترش نوشت: آقای وزیر آموزش و پرورش! حتی اگر قصد شرکت در انتخابات مجلس داشتید، بهتر بود در واکنش به فجایعی همچون مدرسه غرب تهران و زاهدان و تاکستان، یا برای عذرخواهی از فرهنگیانی که پاسخی برای مطالبات شان نداشتید، استعفا می‌کردید، تا لااقل به عنوان فردی مسئولیت شناس، شانس رأی آوردن داشته باشید.

نماینده قزوین هم در واکنش به استعفای وزیر آموزش و پرورش از روحانی خواست با استعفای وزیر صنعت، وزیر علوم و وزیر ورزش هم موافقت کنید.

حمیده زرآبادی نماینده قزوین در واکنش به استعفای وزیر آموزش و پرورش در توییتر نوشت:

آقای رئیس‌جمهور! شاید وزیر صنعت، وزیر علوم و وزیر ورزش هم تصمیم بر حضور در انتخابات دارند...! با استعفایشان موافقت کنید... به همین سادگی؛ به پاسخ‌گویی هم نیازی نیست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار