کد خبر: 957432
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۴
محمد‌علی نجفی، قاتل همسر دومش میترا استاد پس از بازسازی صحنه قتل و آخرین دفاع در دادسرای امور جنایی تهران با درخواست قصاص اولیای‌دم روبه‌رو شد. متهم پس از صدور کیفرخواست در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، صبح دیروز محمد علی نجفی در حالی که شش‌روز قبل همسرش را به قتل رسانده بود، برای آخرین دفاع به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. متهم ابتدا برای تکمیل تحقیقات به شعبه دهم هدایت شد و از سوی قاضی دشتبان مورد بازجویی قرار گرفت. لحظاتی پس از این برادر مقتول همراه مرد دیگری که گفته می‌شد همسر سابق مقتول بوده است به داخل شعبه رفتند. آن‌ها دقایقی بعد از شعبه بیرون آمدند که به گفته خودشان برای تکمیل پرونده به دادسرا دعوت شده بودند. ساعتی بعد متهم راهی اتاق سرپرست دادسرای امور جنایی شد و ساعتی هم مقابل قاضی شهریاری ماجرا را شرح داد. سپس محمد علی نجفی به اتاق دیگری هدایت شد و ساعتی هم با وکلایش پشت در بسته به شور نشست.
بر اساس این گزارش صبح روز شنبه، پدر و مادر و فرزند مقتول به دادسرا رفته بودند و برای متهم درخواست قصاص کرده بودند. همچنین پزشکی قانونی صبح دیروز به صورت کتبی صحت سلامت روحی و روانی متهم هنگام ارتکاب جرم را به دادسرا اعلام کرد. بدین ترتیب متهم که دیروز آخرین دفاع آن گرفته شد پس از صدور کیفرخواست به زودی در دادگاه کیفری یک استان به جرم قتل همسرش محاکمه می‌شود.
نمی‌گذارم خون خواهرم پایمال شود
برادر مقتول در دادسرا درباره حاشیه قتل خواهرش گفت: خواهرم با شوهرش اختلاف خانوادگی داشتند و اصلاً موضوع قتل خواهرم سیاسی نیست، اما متأسفانه بعضی‌ها با غرض‌ورزی قصد دارند حادثه را سیاسی جلوه دهند، در صورتی که خواهرم و محمد علی نجفی با هم اختلاف خانوادگی داشتند. شب حادثه آقای نجفی خبر داشتند که خواهرم قصد دارد برای افشای بعضی مسائل به سایت خبری انصاف نیوز برود و به همین دلیل تلاش زیادی کرده بود تا مانع خواهرم شود. آن شب تا نیمه‌های شب که آخرین بار هم ساعت ۴:۳۰‌بامداد بود درباره این موضوع تلفنی با خواهرم حرف زدم و فکر می‌کنم که آقای نجفی هم متوجه حرف‌های ما شده بود و من پس از رأی دادگاه حتماً مواردی که آن روز قرار بود خواهرم در اختیار آن سایت قرار دهد بازگو می‌کنم. وی ادامه داد: متهم گفته بود که قصد طلاق میترا را داشته است، در صورتی که من خبر دارم او اصلاً درخواست طلاق نداده بود و گرنه خواهرم قبول می‌کرد. من مدرک دارم که آقای نجفی پس از اختلافاتی که با خانواده‌اش پیدا کرد همسر اولش را طلاق داد هر چند که الان او و همسر اولش این موضوع را انکار می‌کنند. برادر مقتول افزود: از همان ابتدای حادثه شایعه کردند که خواهرم با نهاد یا سازمانی ارتباط داشته‌است، اما خواهرم با هیچ نهاد و سازمانی ارتباط نداشت و الان که دستش از دنیا کوتاه شده است این شایعات را درست می‌کنند.
وی درباره درخواست قصاص یا بخشیدن متهم گفت: من اصرار دارم که متهم باید به سزای عملش برسد و قصاص شود و پدر و مادرم نیز از من تبعیت می‌کنند و دیروز همراه فرزند مقتول برای درخواست قصاص به دادسرا آمدند و به صورت کتبی درخواست قصاص دادند. پس از حادثه خانواده قاتل برای گرفتن رضایت خیلی تلاش کردند و الان هم ادامه دارد به طوریکه دیروز آقای نجفی در دادسرا یک ساعت با من حرف زد و از من خواست که پدر و مادرم را راضی کنم تا او را ببخشند و امروز هم دوباره درخواست بخشش کرد، اما به او گفتم که از خون خواهرم نمی‌گذرم و فقط قصاص می‌خواهیم.

نجفی: پس از حادثه عکس سلفی گرفتم
یک منبع آگاه درباره مراسم بازسازی صحنه قتل گفت: محمد علی نجفی روز جمعه پس از انتقال به محل حادثه صحنه قتل همسرش را بازسازی کرد و گفت: وقتی از خواب بیدار شدم، فهمیدم او به حمام رفته که پشت سرش حرکت کردم و بعد از مشاجره‌ای او را به قتل رساندم. پس از قتل تصمیم گرفتم خودکشی کنم که برای اجرای آن به بالکن خانه‌ام رفتم، اما از ترس جهنم پشیمان شدم که وسایلم را جمع کردم و برای خواندن فاتحه سر قبر پدرم در شهرستان قم رفتم. ساعتی در آنجا بودم که مردی به من نزدیک شد و پس از سلام و احوال پرسی گفت که از طرفداران من هست و از من خواست با او عکس سلفی بگیرم. حالم خوب نبود، اما درخواست او را قبول کردم و با او عکس سلفی گرفتم. هنوز دقایقی از عکس سلفی‌ام نگذشته بود که مرد غریبه دیگری به سراغم آمد و با دستش به پشتم زد و گفت: «سلام آقای نجفی»، وقتی برگشتم مرد غریبه به من قتل همسرم را تسلیت گفت. شوکه شدم که به این زودی خبر قتل همسرم پخش شده‌است و بلافاصله به تهران برگشتم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
0
0
علت طلاق میترا استاد از همسر اولش چه بود؟ ایا پدر واقعی نفقه پسرش را نمیداد؟ و اگر مرحومه عکسها رو در فضای مجازی پخش نمیکرد بهتر نبود که شوهر سابق فیلش شاید یاد هندوستان کنه..... عبرتی که میشه از این داستان گرفت تو هر ازدواجی یه سری چیزها بدست میاریم و یه سری چیزها رو از دست میدهیم وقتی با مرد سن بالا ازدواج کردی خب عاطفه و علم و مهریه خوبی داشت ولی نشاط و قدرت جوانی نداشت... تهدید به ارتباط با شوهر سابق یا هر مرد دیگه بیفایده است چون اونها به درد ازدواج دایم نمیخورند و.... راز هم نباید بر ملا بشه حتی در طلاق.... و مهمتر از همه رسوایی اخرت در برابر رسوابی دنیا...... وقتی یکسال جر و بحث و تهدید و طلاق همیر اول و دوم و خودکشی نجفی و.... اتفاق میفته اینها رسوایی برا اون عالم داره...انشالله خداوند مرحومه رو بیامرزد و عاقبت نجفی هم ختم به خیر شود..... چه کسانی شنود میکردند چرا؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار