کد خبر: 957408
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳
ابوالقاسم طالبی در برنامه «میدان انقلاب»:
کارگردان «قلاده‌های طلا» ضمن اعلام خبر آغاز پیش‌تولید یک سریال تلویزیونی درباره مفاسد اقتصادی گفت: خدمت رهبری گفتم تلویزیون شجاعت پخش سریال‌هایی درباره مفاسد اقتصادی را ندارد، اما ایشان گفتند باید شجاعت پیدا کنند و پخش کنند.
مصطفی محمدی
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: ابوالقاسم طالبی ضمن تأکید بر این نکته که کار‌های من در سینما انتحاری نیست، استشهادی است، خاطر نشان کرد: موضوع آثار من سیاسی- اجتماعی است. انگیزه‌های من برای ورود به سینما تغییر نکرده است. خیلی‌ها شاید با فیلم دفاع مقدسی وارد شدند، اما بعداً کار‌های متفاوتی ساختند. هر کسی انگیزه‌ای برای ورود به سینما دارد؛ یکی برای شغل، یکی برای پول، یکی برای شهرت و هرکسی هدفی دارد. منافق در صنف ما هم هست؛ از بابک زنجانی بنز می‌گیرد، از محمد خاتمی خانه می‌گیرد، با دفتر احمدی‌نژاد وصل می‌شود و آخرش تفکر امریکایی را در فیلم‌هایش تبلیغ می‌کند!
رسانه باید دنبال استعداد باشد نه سلبریتی. رسانه باید در فهرست بازیگران دنبال استعداد جدید باشد نه سلبریتی. بیشتر این سلبریتی‌ها از تلویزیون مطرح شدند و کمتر کسی را داریم که در خود سینما رشد کرده باشد و آنجا مطرح شده باشد.
کارگردان «دست‌های خالی» در ادامه اظهار داشت: در دیدار هنرمندان با رهبری به ایشان گفتم می‌خواهیم بین ۱۰ پلیس خوبی که نمایش دادیم، یک نفر را هم نشان دهیم که رشوه می‌گیرد، اما مانع می‌شوند، رهبر انقلاب این نکته را تأیید کردند. در قلاده‌های طلا این حجم از نیروی پاک را نشان دادم، اما یک نفر هم خائن بود، این را باید تحمل کرد. اگر قرار است از فقر و گرانی و کمبود بگوییم باید از خوبی‌ها و تلاش‌ها هم بگوییم.
کارگردان «یتیم خانه ایران» با اشاره به اینکه عده‌ای می‌خواهند خودشان تغییر کنند و برای توجیهش تلاش می‌کنند تا مبانی امام را هم تحریف کنند و تغییر دهند، خاطر نشان کرد: مبنای تفکرات امام این نبود که کاری به کسی نداشته باشیم، اگر کسی می‌خواهد این را بگوید درست نیست، خیلی راحت بگوید امام اشتباه کرد، اما تحریف نکند. سیاستمدار‌های قدیم یک شلوار و کفش معمولی داشتند با پیراهنی که همیشه روی شلوار بود، اما حالا خودروی BMW فرزندشان ۴میلیارد تومان می‌ارزد. ما این‌ها را دیدیم. همان اتفاق و تغییر در سینما هم افتاده است. به جز امام و رهبری خیلی‌ها را دیدیم که رویکرد زندگی‌شان تغییر کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار