کد خبر: 957352
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
یک سارق خودرو به گفته خودش از ترس دیدن پلیس بیهوش شد.
سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سرهنگ حیدری با اعلام خبر دستگیری سه سارق شب‌رو در تشریح این خبر گفت: بامداد روز گذشته (۱۱ خرداد ۹۸) کمی مانده به اذان صبح، مأموران گشت کلانتری ۱۰۳ گاندی حین گشت‌زنی‌های شبانه‌روزی خود متوجه یک خودروی پژو ۲۰۶ در خیابان گاندی شدند در حالیکه فردی پیاده در کنار آن در حال هل دادن یک دستگاه موتورسیکلت سفیدرنگ بود.

رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی ادامه داد: با مشکوک شدن پلیس به موضوع، فردی که موتورسیکلت را هل می‌داد، موتورسیکلت را روی زمین رها کرد، سوار بر خودروی پژو ۲۰۶ شده و همراه با دو سرنشین دیگر پژو ۲۰۶ از محل متواری شدند که به این ترتیب تعقیب و گریز ۲۰ دقیقه‌ای در اتوبان‌های حوالی محدوده کلانتری ۱۰۳ گاندی کلید خورد.

وی تصریح کرد: مأموران در این تعقیب و گریز مجبور به شلیک چند تیر هوایی و مستقیم شدند که در مجموع ۱۵ تیر شلیک شد و متهمان که دیگر چاره‌ای جز توقف نداشتند، خودروی خود را رها کرده و از محل متواری شدند.

حیدری خاطرنشان کرد: با اقدام سریع مأموران، دو متهم حین فرار بازداشت شده و متهم دیگر نیز که داخل خودرو بیهوش شده بود به بیمارستان انتقال یافت.

رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی افزود: متهم سوم پس از به هوش آمدن مدعی شد از ترس پلیس بیهوش شده بود.

وی با اشاره به تکمیل تحقیقات ابتدایی در این پرونده، گفت: متهمان با اعتراف به ارتکاب سرقت‌های سریالی، مخفیگاه خود را نیز به پلیس معرفی کردند که از این محل نیز تعداد قابل توجهی ضبط و باند و موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط شد.

به گفته حیدری، هر سه متهم سابقه‌دار و معتاد به روانگردان شیشه هستند و تحقیقات از آن‌ها ادامه دارد.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار