کد خبر: 957193
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه قدس نماد مردم فلسطین است، گفت: مردم ایران همواره حامی مردم مظلوم فلسطین هستند.

محمدرضا پورمحمدی  در حاشیه راهپیمایی روز قدس تبریز در گفتگو با خبرنگاران ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: امروز در بیش از ۴۰ نقطه استان شاهد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس بودیم که جا دارد از روزه داران استان بابت خلق این حماسه روز قدس تشکر کنم.

وی با بیان اینکه معامله قرن طرح شکست خورده آمریکا است، افزود: مردم فلسطین از ابتدا راه مبارزه و مقاومت رادر پیش گرفته اند، معامله قرن خواسته مردم فلسطین نیست و قطعاً به ضرر فلسطینیان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه معامله قرن خواسته مسلمانان نیست، گفت: امنیت و یکپارچگی فلسطین با طرح معامله قرن از بین خواهد رفت. طرح معامله قرن توطئه جدیدآمریکا ورژیم صهیونیستی است.

پورمحمدی با اشاره به اینکه روز قدس یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) و روز جهانی همراهی با آرمان فلسطین است، گفت: روز قدس نماد و سنبل مردم فلسطین و محور اتحاد مسلمانان جهان است و متاسفانه سالیان سال است صهیونیست ها با اشغال این مکان مقدس در صدد یهودی سازی این منطقه هستند.

وی ابراز داشت: ملت های مسلمان و آزاده جهان همواره در کنار محور مقاومت ایستاده اند و ملت بزرگ ایران نیز همچون سایر ملت های آزاد، امسال نیز در روز جهانی قدس به خروش آمدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر