کد خبر: 956608
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل:
سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل گفت:از فردا سامانه ناپایدار به استان اردبیل وارد می‌شود که این سامانه از امشب سبب کاهش دمای هوا بین ۸ تا ۱۰ درجه سلسیوس می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سیاوش محمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس نقشه‌های هواشناسی شاهد تداوم وزش باد گاهی تند توام با هوای گرم طی امروز و از بعد از ظهر در برخی مناطق با رگبار و رعد و برق خواهیم بود.

وی افزود: بر این اساس امروز وزش بادهای جنوبی سبب تداوم هوای گرم در استان می‌شود که سرعت وزش باد در برخی مناطق تند تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: در بعد از ظهر امروز رشد ابرهای جوششی و بارش رگباری در مناطق مستعد بارش تگرگ انتظار می‌رود.

محمدی تصریح کرد: از اواخر وقت امروز با نفوذ سامانه ناپایدار به استان، از فردا تا روز چهارشنبه آسمان نیمه ابری تا ابری بوده و در برخی مناطق استان بارش پیش بینی می‌ شود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل گفت: این سامانه از امشب سبب کاهش دمای هوا بین 8 تا 10 درجه سلسیوس نیز خواهد شد و به این ترتیب از فردا در غالب مناطق به ویژه در مناطق مرکزی استان هوای خنک حاکم می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر