کد خبر: 956464
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خدمت صادقانه و بي منت مهم‌ترين مولفه در كسب اعتماد مردم است، گفت: تامین امنیت شب‌های لیالی قدر و تعطیلات پیش رو به جد در دستور کار پلیس استان قرار دارد.
سردار غلامعباس غلامزاده در کمیسیون عملیات فرماندهي انتظامي استان اظهار کرد: بزرگترين عبادت در جمهوري اسلامي خدمت به مردم است.
 
وی افزود: شأن شغل شما از جايگاه بالايي در نظام مقدس جمهوري اسلامي برخوردار است لذا در همه شرايط اين شغل مقدس را با هيچ چيز عوض نکيند و خدمت صادقانه و بي منت مهم ترين مولفه در كسب اعتماد مردم است.
 
اين مقام ارشد انتظامي بهترين عمل و اقدام پليس ارائه خدمت بدون منت و صادقانه به مردم دانست و گفت: همانطوري که خداوند بدون منت تمام مخلوقات را بهره مند مي فرمايند مانيز بايد بدون هرگونه منت و با تلاش و مجاهدت به مردم عزيزوآحاد جامعه خدمت کنيم.
وي با اشاره به اینکه امنيت يک پديده و موضوع بسيار حساس مهم و عمومي است و به قشر خاصي تعلق ندارد،، خاطرنشان كرد: بزرگترين افتخار براي پليس، عشق به ولايت فقيه و خدمت بي منت به جامعه و ملت شريف ايران است.
 
فرمانده انتظامي استان ايمان و اعتقاد به خدا، التزام به ولايت فقيه، تلاش در جهت ارائه خدمت بي منت به مردم را از جمله ويژگي هاي برجسته كاركنان پليس برشمرد و افزود: افزايش ارتباط با مردم نشان دهنده اعتماد مردم به اين نيروي خدوم است و هدف اصلي ما مردم داري و مردم محوري درهمه کارها و ماموريت‌ها باشد.
 
وي افزود: همه مردم و مسئولين بايد در تمامي صحنه‌ها آمادگي کامل براي همکاري مستقيم و متقابل با نيروي انتظامي در ايجاد امنيت اجتماعي کشور داشته باشند واين سرمايه اجتماعي در سايه مشارکت مردم ايجاد مي‌شود.
 
فرمانده انتظامي استان در پايان با بيان اينکه بالابردن احساس امنيت در جامعه بسيار مهم‌تر از وجود امنيت است، تصريح کرد: آنچه امروز جامعه ما نياز دارد رضايت‌‌مندي و اتحاد در جامعه اعم از اتحاد بين اقشار مختلف مردم و مسئولان با يکديگر بوده و در اين ميان رضايت‌مندي مردم از هر چيز مهم‌تر است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر