کد خبر: 956462
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
نماینده ولی‌فقیه چهارمحال و بختیاری
نماینده ولی‌فقیه چهارمحال و بختیاری گفت: آرایش جنگی امروز ما مراقبت در تمامی وظایف فردی و جمعی است. مراقبت در تولید، مراقبت در مصرف، مراقبت در فرهنگ آرایش‌های جنگی امروز ما هستند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونامدر خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار کرد: در جامعه کنونی همه موظف هستند ایثار کنند باید در جامعه مومن ابراهیم‌گونه تربیت کنیم و در پای مکتب امام راحل انسان‌های ابراهیمی تربیت شود یعنی کسانی که راحت تبر به دست بگیرند و هرچه بت از جمله بت ظالم، استکبار، نفس، دنیاپرستی، اشرافی‌گری و .... را که در جامعه هست بشکنند. شکستن این بت‌ها وظیفه ما و درس پیامبر(ص) است. 
وی با بیان اینکه نباید بگذاریم مساجد خالی بمانند، ادامه داد: متأسفانه مساجد ما مساجد تراز اسلام عزیز نیستند. به اشکال مختلف توجیح‌های نفسانی داریم و مساجد را خلوت می‌کنیم. مساجد باید پر باشند تا انسان‌های ملکوتی تربیت شوند. 
خطیب نمازجمعه شهرکرد با اشاره به اینکه نماز را در خانه نخوانید و به هر شکل ممکن نماز را در مساجد برپا کنید، گفت: به برکت رفتن شما به مساجد و کمک‌هایتان مشکلات مساجد و جامعه حل می‌شود. قطعا انسان‌هایی که در مساجد تربیت شوند تبدیل به شهید حججی و شهدای مدافع حرم می‌شوند این‌ها می‌شوند انسان‌های مقاوم و اثرگذار در جامعه. قطعا اداره‌ای که در آن نماز ضایع باشد اداره تراز اسلامی نخواهد بود و مسئولی که برای نماز جماعت اداره وقت نگذارد نمی‌تواند ادعا کند که مدیر مسلمان است. 
نماینده ولی‌فقیه استان با اشاره به سوم خرداد، اظهار کرد: امروز روز آزادی و پیروزی و یک حادثه مهم عبرت‌آموز، درس‌گیرنده و جهت‌دهنده در انقلاب اسلامی است. عبرتی برای مردم است تا مسئولان خائن به انقلاب را بشناسند این خائنین همیشه بودند و در مقابل آن‌ها مقاومت، سپاه، بسیج و مردم بودند و این مقاومت، ولایت از امام(ره) و پیروی از دستورات چنان موجی در جامعه ایجاد کرد که همه دنیا را در بر گرفت. این‌ها نشانه ایستادگی است. 
وی ادامه داد: پیروزی خرمشهر در تاریخ برای همیشه درس بزرگی است. امروز روز مقاومت است که باید با اطاعت از دستورات رهبری در برابر دشمنی که آرایش جنگی دارد بایستیم، آرایش جنگی امروز ما مراقبت در تمامی وظایف فردی و جمعی هستند مراقبت در تولید، مراقبت در مصرف، مراقبت در فرهنگ و مراقبت مستقیم دشمن آرایش‌های جنگی امروز ما هستند. 
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه هفتم خرداد روز مجلس است، بیان کرد: مردم مجلس را رصد کنند و مراقب انتخاب‌هایشان باشند تا فردی متعهد و دلداده انقلاب و اسلام را انتخاب کنند. 
وی با بیان اینکه روز قدس مناسبتی است که همه ساله جواب داده است، گفت: روز قدس جهانی است و همه این روز را لبیک می‌گویند که عبادت بزرگی است. تا امروز به آن عنایت داشتید و قطعا از این به بعد نیز عنایت خواهید داشت. 
خطیب نمازجمعه شهرکرد در پایان گفت: روزه‌داران شب قدر، شب تقدیر است و مقدرات ما تقدیر می‌شود. لذا گفته‌اند امشب بسیار دعا کنید امشب شب دعا و استغفار است. باور داشته‌ باشید خدایی که ما را به دعا  و توبه دعوت کرده دعایمان را مستجاب و توبه‌‌مان را می‌پذیرد. 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر