کد خبر: 956176
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
نماینده، ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر:
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار با شماری از دانشجویان استان بوشهر افزود: اکنون همه انتصاب‌های مقام معظم رهبری به سمت جوان گرایی است و این رویکر ایشان بخوبی بیانگر ضرورت اجرای این مهم در سطح مدیریت کلان کشور است

وی اضافه کرد: جوان نیروی توانمند با قدرت بالای ریسک و پای کار است که با برخورداری از تحصیلات و نگاه انقلابی قادر به خدمت فوق العاده به نظام است.
امام جمعه بوشهر ادامه داد: جوانان همان طور که در جبهه های جنگ حماسه ها آفریدند در گام دوم انقلاب نیز می توانند نقش تاثیرگذاری ایفا کنند.
نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر گفت: گام دوم انقلاب، سند تمدن آفرینی و پیشرفت نظام ماست و همه باید مطالبه گر تحقق این بیانیه از مسئولان سه قوه باشند.
صفایی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: چهل سال از انقلاب اسلامی ایران می گذرد و در این مدت تمامی جبهه استکبار علیه این نظام فعالیت کردند.
وی افزود: همین که نظام چارچوب، آرمان ها، ارزش ها و شعارهای خودش را حفظ و امتیازی به آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و مزدوران نداده نشان پیروزی است.
امام جمعه بوشهر با اشاره به موضع قبلی رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر جنگ با ایران و عقب نشینی وی از این موضع گفت: جنگ با ایران به معنی اضمحلال نظام سرمایه داری و نظام امپریالیستی است.
صفایی بوشهری گفت: آنها این ریسک را نمی کنند چراکه می دانند انقلاب اسلامی ایران در این چهل سال در تمامی زمینه ها بسیار قوی شده است.
وی افزود: آمریکا نمی خواست ما چهل سالگی انقلاب را تجربه کنیم چون گام اول انقلاب، ثبیت و گام دوم مرحله بهره برداری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر