کد خبر: 956057
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
معاون کمیته امداد استان اردبیل:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: طرح‌های محرومیت‌زدایی کمیته امداد اردبیل در مناطق حاشیه‌نشین٬ محروم و روستایی استان اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد در دیدار با برخی مسئولان کمیته امداد اردبیل اظهار داشت: کمیته امداد استان اردبیل دائما به دنبال پیاده‌سازی اجرای طرح‌های خودکفایی و استقلال اقتصادی است که خوشبختانه در این راستا با ارائه تسهیلات خودکفایی و اشتغال‌زا می‌تواند به اهداف خود دست یابد.

وی با اشاره به این که مهم‌ترین هدف کمیته امداد استان اردبیل ریشه‌کن کردن فقر و محرومیت از چهره استان است بیان کرد: به همین منظور  طرح‌های محرومیت‌زدایی کمیته امداد اردبیل در مناطق حاشیه‌نشین٬ محروم و روستایی استان اردبیل اجرا می‌شود تا بتوانیم در این راستا از افزایش فزاینده آسیب‌های اجتماعی جلوگیری به عمل آوریم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر کمیته امداد از 38 هزار خانوار نیازمند در استان اردبیل حمایت می‌کند تا بتواند این افراد را به مرحله خوداتکایی برساند و مشکلات و نیازهای اساسی آنان برطرف شود که به همین منظور باید مددجویان را تا رسیدن به مرحله خودکفایی مورد حمایت ویژه قرار دهیم.

حسین‌نژاد تصریح کرد: کمیته امداد استان به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی نیاز خانوار نیازمند و مددجویان باشد و برای تحقق اهداف مورد نر نیازمند همکاری و مشارکت مسئولان و خیران هستیم تا بتوانیم در کم‌ترین زمان ممکن در این زمینه موفق عمل کرده و به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم که تدوین برنامه‌های منسجم در این زمینه اولویت اساسی است.

وی بیان کرد: دستگیری از فقرا و نیازمندان برای گسترده‌سازی فعالیت‌های مددجویان برای ما یک امر مهم و اساسی است و ارائه خدمات مختلف به مددجویان همچنان برای کمک‌رسانی و رفع بخشی از مشکلات آنان در دستور کار قرار داده شده تا بتوانیم زمینه توسعه برنامه‌های کمیته امداد را در استان بیش از پیش توسعه بخشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر