کد خبر: 955961
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
انتخاب هتل آپارتمان با کیفیت و قیمت مناسب در مشهد مسئله‌ای مهم و ضروری می‌باشد که در این مقاله سعی داریم تعدادی از هتل آپارتمان مشهد را معرفی و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی کنیم.
هتل و هتل آپارتمان و مهمانپذیر و خانه مسافر مکان‌های اقامتی شهر مشهد مقدس جهت اسکان زائران و مسافران می‌باشد. هتل آپارتمان معمولا به نسبت مهمانپذیر و خانه مسافر از کیفیت بالاتری برخوردار است و نسبت به هتل معمولا از قیمت مناسب تری برخوردار است. تفتوت‌های نسبتا زیادی بین هتل و هتل آپارتمان وجود دارد، ولی در حالت کلی تفاوت‌ها بسته به نوع و ابعاد واحد، تفاوت در خدمات رسانی و و نقشه ساختمان دارد.
 
انتخاب هتل آپارتمان با کیفیت و قیمت مناسب در مشهد مسئله ای مهم و ضروری می باشد که در این مقاله سعی داریم تعدادی از هتل آپارتمان مشهد را معرفی و ویژگی های آن ها را بررسی نماییم.

هتل آپارتمان مهسان مشهد: هتل آپارتمان مهسان مشهد یکی از هتل آپارتمان‌های تازه تاسیس مشهد می‌باشد که در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده است و در خیابان اندرزگو ۲ به فاصله حدود ۳ دقیقه پیاده تا حرم مطهر قرار گرفته است و دارای واحد‌های دو تخته سه تخته چهار تخته و پنج تخته می‌باشد و امکانات مانند رستوران کافی شاپ اینترنت لابی و خدمات خانه داری و منوی غذایی انتخابی با کیفیت ایده آل پذیرای مهمانان و زائران می‌باشد.

هتل آپارتمان آفرین مشهد: هتل آپارتمان آفرین مشهد یکی از بزرگترین هتل آپارتمان‌های مشهد می‌باشدکه در خیابان امام رضا ۵ واقع شده است و حدود ۵ تا ۷ دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد. این هتل آپارتمان دارای واحد‌های دو تخته، سه تخته، آپارتمان یک خوابه چهار تخته و آپارتمان دو خوابه پنج تخته و آپارتمان دو خوابه شش تخته و آپارتمان دو خوابه هفت تخته می‌باشد و کلیه واحد‌های آن مجهز به آشپزخانه و امکانات کامل آشپزی می‌باشد. این هتل آپارتمان ساختمانی ۷ طبقه و ۸۵ واحد اقامتی را داراست.

هتل سلما مشهد: هتل سلما مشهد هتل دوستاره تازه تاسیس و نزدیک به حرم مطهر می‌باشد که در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده است و در خیابان امام رضا ۳ حدود ۴ دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد و دارای واحدی شیک و لوکس با کیفیت و کیفیت غذایی ایده آل می‌باشد.

هتل اپارتمان پایتخت مشهد: هتل آپارتمان پایتخت مشهد یکی از هتل آپارتمان‌های مشهد نزدیک به حرم می‌باشد که در خیابان امام رضا ۱ حدود ۴ دقیقه پیاده تا حرم فاصله دارد و در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی کامل قرار گرفته است. این هتل آپارتمان دارای واحد‌های دو تخته و سه تخته و آپارتمان یک خوابه چهار تخته و آپارتمان یک خوابه پنج تخته می‌باشد و با امکاناتی نظیر رستوران و کافه سنتی و اینترنت وایرلس و لابی بزرگ و آسانسور در خدمت مهمانان و زائران مشهد مقدس می‌باشد.

هتل آپارتمان رز طلایی مشهد: هتل آپارتمان رز طلایی مشهد یکی از هتل آپارتمان‌های شیک و نوساز مشهد می‌باشد که در خیابان شیخ طوسی با فاصله حدود شش دقیقه پیاده تا حرم قرار دارد و در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده است و گزینه مناسبی جهت اقامت هتل آپارتمان در مشهد می‌باشد.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت اطلاعات سایر هتل مشهد و هتل آپارتمان‌های مشهد به آدرس لینک سایت مراجعه کرده و نیز در صوت هر گونه سوال و مشاوره در زمینه رزرو هتل‌های مشهد و هتل آپارتمان مشهد می‌توانید با شماره مشاوره سامانه: ۰۵۱-۸۴۳۸۷۱۴ تماس حاصل نمایید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار