کد خبر: 955960
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
واژه «داماد نتانیاهو» در دومین دادگاه هادی رضوی، میان متهم، نماینده دادستان و سایر حاضران بار‌ها تکرار شد.
سرویس اجتماعی جوان آنلاین - نیره ساری: بازی با واژه «داماد نتانیاهو» در دومین دادگاه هادی رضوی، میان متهم، نماینده دادستان و سایر حاضران بار‌ها تکرار شد. همه چیز از بیان واژه داماد نتانیاهو توسط متهم هادی رضوی کلید خورد.

وی در اولین جلسه دادگاه؛ مابین دفاعیاتش با اشاره به نسبت فامیلی خود با شریعتمداری گفت: «داماد نتانیاهو که نیستم فارغ از اینکه داماد شریعتمداری هستم به اتهاماتم رسیدگی کنید!»

در دومین جلسه دادگاه بود که قهرمانی نماینده دادستان به نکته‌ای جالب، اما عجیب در پرونده وی اشاره کرد و گفت: «در مهر سال ۹۵، وی نامه‌ای به آقای خانی می‌زند که ملک من ۱۵۰ میلیارد تومان ارزش دارد و شما باید یک چیزی هم به من بدهید و بدون اینکه اتفاقی بیفتد آقای خانی مصوبه می‌کند که هرکس بدهی خود را تسویه کرده، ۶ درصد بابت بخشایش می‌گیرد. هفت ماه بعد آقای خانی نامه‌ای می‌زند که یک میلیارد و ۵۴۹ میلیون تومان بابت بخش تسویه به آقای رضوی پرداخت شود!»

اینجا بود که نماینده دادستان خطاب به متهم گفت: «داماد نتانیاهو هم نمی‌تواند این کار را بکند!»

اما بازی با این واژه تنها به همین خلاصه نشد! علی محمدی مسئول مطالبات بانک سرمایه دیگر فردی بود که از لفظ «داماد نتانیاهو» برای رضوی استفاده کرد.

وی در دفاع از خود تصریح کرد: «آقای رضوی قرار نبود اسمی از پدر همسر شما آورده شود، شما دادگاه را به مسیری هدایت کردید که به جای پاسخ به اعمالتان خود را فدایی نزاع سیاسی و آسیب دیده داماد وزیر بودنتان جلوه نمایید. آقای رضوی داماد نتانیاهو کی این گونه کرد که شما کردید؟ با محاسن، خود را حزب اللهی و روزه دار خوانید و با بردن نام مادر مظلوم سادات به راحتی و بی شرمانه بر صغیر و کبیر و هر کس که بر حسب وظیفه شرعی و قانونی، کج روی هایتان را افشا نموده بود، تاختید و تهمت زدید.»
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار