کد خبر: 955837
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۶
هفته پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امشب در حالی آغاز می‌شود که دو نماینده پرهوادار فوتبال کشورمان باید در دیدار‌هایی تشریفاتی به مصاف حریفان خود بروند.
فريدون حسن
سرویس ورزش جوان آنلاین: پرسپولیس و استقلال بعد از بازی‌های هفته گذشته هر دو از گردونه رقابت‌ها حذف شدند تا عملاً بازی‌های امشب جنبه تشریفاتی پیدا کند و هیچ تأثیری در جدول گروه‌های سوم و چهارم نداشته باشد. البته پرسپولیس بعد از کسب عنوان قهرمانی لیگ با روحیه‌ای مضاعف امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف السد قطر صدرنشین گروه چهارم می‌رود وقرمز‌ها امیدوارند که با برتری مقابل این تیم هم خداحافظی آبرومندانه‌ای با لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند و هم روحیه خود را برای برگزاری دیدار مهم نیمه‌نهایی جام حذفی در اصفهان برابر سپاهان بالا ببرند.
آبی‌ها امشب باید در امارات به مصاف العین تیم انتهای جدول گروه سوم بروند. فرهاد مجیدی امشب آخرین تجربه سرمربیگری خود با آبی‌ها را پشت سر می‌گذارد، هرچند که او نیز این روز‌ها برخلاف روز‌های ابتدایی سرمربیگری‌اش ادعای ساختن یک استقلال متفاوت را دارد و سودای حضور دائمی روی نیمکت آبی‌ها را در سر می‌پروراند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار