کد خبر: 955798
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

سرویس ایران جوان آنلاین: مسابقات مناظره دانش‌آموزی در دو بخش دختران و پسران برای نخستین بار در کشور، در محل سالن اجتماعات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان ایلام برگزار شد.
اولین دوره مسابقات مناظره دانش‌آموزی با حضور اساتید دانشگاهی و با حضور شش تیم از اعضای دختران و هفت تیم از اعضای پسران به میزبانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان ایلام، با رویکرد ترویج فضای نقد و مناظرات علمی در بین دانش‌آموزان برگزار شد.
گزاره‌هایی همچون حذف کنکور، تشکل‌های دانش‌آموزی، فضای مجازی، دلایل بالا رفتن سن ازدواج و برگزاری اردو‌های جهادی از پر چالش‌ترین گزاره‌های اولین دوره مسابقات مناظره دانش‌آموزی بود.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان ایلام و دبیر اولین مناظره دانش‌آموزی کشور با بیان اینکه مناظره فرصتی برای بروز استعدادها، نگرش‌ها و سلایق دانش‌آموزان در حوزه‌های مختلف است، گفت: یکی از مطالبات رهبری در فضای نخبگان دانش‌آموزی تأکید بر آزاداندیشی و تضارب آرا و مناظره است. روح‌الله پارسی ادامه داد: این دوره از مسابقات با حضور داورانی از اساتید دانشگاه‌های ایلام و فرهیختگان استانی و همچنین شش تیم از دانش‌آموزان دختر و هفت تیم از دانش‌آموزان پسر در محل سالن اجتماعات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان برگزار شد. وی افزود: در این دوره از مسابقات ۲۹ گزاره در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و ورزشی در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت که پس از اعلام نظر تیم‌ها، پرچالش‌ترین گزاره‌ها را برای مسابقات انتخاب کردیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار