کد خبر: 955408
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
استاندار در جلسه شورای پدافند غیرعامل خراسان رضوی:
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد باید در حوزه پدافند غیرعامل فعال شوند، گفت: آموزش‌های پدافند غیرعامل به عنوان یک ضرورت غیرقابل انکار در شرایط کنونی، باید با مشارکت سمن‌ها در مساجد و حسینه‌ها فراگیر شود.

علیرضا رزم حسینی در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی خراسان رضوی و حضور سالانه میلیون ها زائر در مشهد، توجه به موضوع پدافند غیرعامل در این استان اهمیت بسیار زیادی دارد. 
وی افزود: امروز دشمن برای تهاجم و به نتیجه رساندن توطئه های خود، از روش های جدید بهره می گیرد که ضرورت دارد مسئله پدافند غیرعامل به صورت ویژه مورد توجه دستگاه های اجرایی قرار گیرد.
استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: درحال حاضر حداقل امکانات مورد نیاز برای اجرای سیاست های پدافند غیرعامل وجود دارد و همه دستگاه ها موظف به انجام مسئولیت های تعریف شده خود هستند. 
وی با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد باید در حوزه پدافند غیرعامل فعال شوند، گفت: آموزش های پدافند غیرعامل به عنوان یک ضرورت غیرقابل انکار در شرایط کنونی، باید با مشارکت سمن ها، در مساجد و حسینه ها فراگیر شود. 
رزم حسینی بر لزوم پیشگیری از خطرات آتش سوزی در مجتمع های تجاری تاکید کرد و افزود: برگزاری هرگونه مانوری در حوزه پدافند غیرعامل به جز مانورهای لحظه صفر، باید مطابق با برنامه زمان بندی مشخص انجام گیرد. 
استاندار خراسان رضوی به نقش رسانه ها در حوزه اطلاع رسانی الزامات پدافند غیرعامل هم اشاره کرد و افزود: اگر صدا و سیما و رسانه های جمعی به وظایف خود در این حوزه به موقع عمل نکنند، احتمال مواجه شدن مردم با هرگونه خطری وجود دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار