کد خبر: 955331
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
اجرای غیرمتعارف «علی ضیا» سوژه فضای مجازی شد
اصولا مسئولان سازمان صداوسیما حواسشان به رفتار مجریان و برنامه سازان در خارج از قاب تلویزیون نیز هست؟ آیا آبرو و اعتبار رسانه ملی باید توسط عده‌ای به همین راحتی به حراج گذاشته شود؟
سرویس فرهنگ و هنر جوان آ‌نلاین - حامد طبیعت پور: سالیانی است که در سازمان صداوسیما مجریانی به واسطه شهرت خود، زمام امور برنامه‌های پرمخاطب تلویزیون را در دست گرفته‌اند و از تهیه کنندگی تا قرارداد با اسپانسر و دعوت از مهمانان و تبلیغات و.. را خودشان مدیریت می‌کنند. این مجریان بخاطر اجرای خوب و مردم پسندشان و اعتباری که از این باب کسب نموده‌اند توانستند مسئولان صداوسیما را مجاب کنند تا اصطلاحا همه کاره برنامه‌های تلویزیونی شوند و در کنار اجرای برنامه‌ا‌ی جذاب و پرمخاطب، برای سازمانی که این روز‌ها با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می‌کند درآمدزایی خوبی نیز داشته باشند. البته از همان ابتدای امر بسیاری از دلسوزان و منتقدان نسبت به عواقب این سیاست هشدار دادند، اما گویی گوش شنوایی نبود، و حالا متأسفانه کار به جایی رسیده که برخی از مجریان، به واسطه شهرتی که کسب کرده‌اند و همچنین پولی که برای صداوسیما به ارمغان می‌آورند چنان حاشیه امنی برای خود متصور هستند که دیگر کسی جرات ندارد به آن‌ها بگوید بالای چشمشان ابروست!

در همین چندوقت اخیر در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی، بار‌ها اخبار جنجالی از حواشی مجریان مطرح تلویزیونی منتشر شده که دراین نوشتار قصد اشاره به تکت تک آن‌ها را نداریم، ولی بعنوان آخرین نمونه، در هفته‌ای که گذشت همایش کنکورى‌ها مختص دختران در همدان با اجراى على ضیا برگزار شد که مجلس گرم کنی این مجری مشهور در این همایش، توجه رسانه‌ها را سوی خود جلب کرده است.
علی ضیا در این همایش با بکار بردن الفاظ زننده آنهم پیش چشمان دختران کنکوری استان همدان اجرایی دور از شأن آنچه از مجری توانمند رسانه ملی انتظار است به نمایش گذاشت.
 
برخورد با مجری پرحاشیه؛ شاید وقتی دیگر!
 
اما سوال اصلی اینجاست که بعد از انتشار وسیع کلیپ اجرای غیر متعارف علی ضیا، چه واکنشی یا برخوردی از سوی مدیران سازمان صداوسیما با او صورت گرفت؟ آیا اصولا مسئولان سازمان حواسشان به رفتار مجریان و برنامه سازان در خارج از قاب تلویزیون نیز هست؟ آیا آبرو و اعتبار رسانه ملی باید توسط عده‌ای به همین راحتی به حراج گذاشته شود؟

مگر نه اینکه یکی از وظایف مرکز حراست سازمان یا شورای نظارت بر صداوسیما، بررسی عملکرد مجریانی است است که این روز‌ها تنور برنامه‌های سیما را گرم نگه داشته‌اند؛ اگر نهاد‌های زیربط به وظیفه خود عمل می‌کردند شاید هیچگاه شاهد انتشار کلیپ‌های تأسف‌بار از مجریان رسانه‌ای که به تعبیر امام (ره) قرار است به مصاف یک دانشگاه عمل کند نبودیم. اتفاقی که هنوز دیر نیست و مسئولان و متولیان رسانه ملی باید با برخوردی قاطع، هرچه زودتر دامان مجموعه بزرگ صداوسیما را از وجود چنین حواشی زننده‌ای پاک کنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
1
7
چیکارش دارین بابا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
1
7
چرا الکی شلوغش میکنید
جلالوند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
0
1
شلوغش نکنید
ملیکا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
0
0
چکار دارین
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار