کد خبر: 955309
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
در «منطقه مالی» هیسپان تی وی بررسی می‌شود.
برنامه «منطقه مالی» در شبکه هیسپان، شبکه اسپانیایی زبان معاونت برون مرزی صدا و سیما در قسمت جدید خود به درخواست برخی از کشور‌ها از صندوق بین المللی پول می‌پردازد.
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: به گزارش روابط عمومی هیسپان تی وی، برنامه «منطقه مالی» پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۵:۳۰ دقیقه به وقت تهران با اجرای ادواردو نودا پخش خواهد شد.
در این برنامه به موضوع برنامه کمک مالی به اکوادور و آرژانتین و شرایط بحرانی اقتصاد ونزوئلا پرداخته می‌شود که از صندوق بین المللی پول در خواست کردند.
ممکن است این درخواست رد شود، اما قرار است این صندوق کار خودش را در آمریکای لاتین اغاز کند همچنین این صندوق اعلام کرد که به دنبال اجرای برنامه‌ای با بودجه ۴۲۰۰ میلیون دلاری برای بازیابی شرایط مالی و بهتر کردن بازار رقابت است.
رئیس جمهور سابق اکوادور اعلام کرد که امضای قرارداد با صندوق بین المللی پول دست آور محسوب نمی‌شود و فقط به معنای تسلیم است که تمامی این موارد در برنامه «منطقه مالی» بررسی می‌شود.
«منطقه مالی» پنجشنبه‌ها ساعت ۰۵:۳۰ به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش و ساعت ۲۰:۳۰ جمعه و ۰۳:۳۰ شنبه بازپخش خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار