کد خبر: 955214
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۹
فصل کابوس‌وار رئال‌مادرید تمام می‌شود
در فصلی که به‌جرئت بدترین فصل رئال‌مادرید از آغاز هزاره سوم بود، رئال‌سوسیداد هم شکستی دیگر را به تیم زیدان تحمیل کرد تا با همین پیروزی در جایگاه هشتم جدول قرار گیرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: این هفدهمین شکست رئال در تمامی رقابت‌های فصل ۲۰۱۸ بود که آن‌ها را در فاصله ۱۸ امتیازی بارسلونا در صدر جدول قرار داد. در حقیقت هرگز سابقه نداشته که رئال چنین فاصله‌ای با بارسلونا داشته باشد. از فصل ۱۹۹۸ تاکنون سابقه نداشته که رئالی‌ها در طول یک فصل در تمامی رقابت‌ها متحمل ۱۷ شکست شوند. رئال که در آن فصل تحت هدایت گاس هیدینک و جان توشاک و همانند این فصل، به عنوان قهرمان اروپا پای به رقابت‌ها گذاشته بود در ۱۲ بازی لالیگایی متحمل شکست شد و فصل را با ۶۸ امتیاز ۱۱ امتیاز کمتر از بارسای قهرمان در رده دوم به پایان رساند. باخت ۶ بر صفر مقابل والنسیا، پایان کار رئال در کوپادل‌ری بود و کهکشانی‌ها با باخت یک بر صفر مقابل چلسی، سوپرجام اروپا را هم از دست دادند. در لیگ قهرمانان اروپا نیز رئال با دو شکست مقابل اسپارتاک مسکو و اینترمیلان به عنوان تیم دوم گروه به دور حذفی راه یافت و سرانجام در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی با درخشش آندری شوچنکو ۲ بر صفر به دینامو کیف باخت و حذف شد.
اما ناکامی‌های این فصل رئال حتی با بازگشت زین‌الدین زیدان پس از ۱۰ ماه هم تمام نشد. رئال از ۱۰ مارس و پیروزی ۴ بر یک مقابل وایادولید دیگر در بازی‌های خارج از خانه پیروز نشده و در پنج بازی، دو تساوی و سه باخت به دست آورده است. رئال آخرین بار در آوریل ۲۰۰۶ روندی این‌چنینی را ثبت کرده بود. رئال‌سوسیداد در شرایطی از سد رئال گذشت که در بازی رفت و در برنابئو هم ۲ بر صفر کهکشانی‌ها را شکست داده بود. این برای سومین بار در تاریخ است که سوسیداد موفق به دبل کردن رئال در یک فصل می‌شود. تیم باسکی آخرین بار در فصل ۲۰۰۳ موفق به دبل کردن رئال شده بود. کهکشانی‌ها در آخرین بازی فصل، یک‌شنبه آینده میزبان رئال‌بتیس هستند و یک شکست دیگر، فصل را با ۱۸ شکست برای آن‌ها به پایان می‌رساند تا رئال با دومین رکورد ضعیف خود در تاریخ برابری کند. رکورد ۱۸ شکست پیش از این در فصل کابوس‌وار ۱۹۹۵ به ثبت رسیده بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار