کد خبر: 955201
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۱
‌دختر جوان وقتی قدم به خانه پسر مورد علاقه‌اش گذاشت نمی‌دانست در دام سیاه علیرضا گرفتار خواهد شد. مریم برای خلاصی از کابوس‌های شبانه و رسوایی خانوادگی سرانجام اقدام به خودکشی کرد که نجات پیدا کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، بررسی پرونده‌هایی که با موضوع روابط غیراخلاقی تشکیل می‌شود نشان می‌دهد که دختران قربانیان بزرگ این پرونده‌ها هستند که با وعده ازدواج پسران وارد رابطه شده و با از دست دادن حیثیت خود از رابطه خارج می‌شوند. در پرونده‌ای که در پلیس آگاهی تهران بزرگ در جریان است مدتی قبل و با شکایت اعضای یک خانواده از پسری ۲۷‌ساله به نام علیرضا به جریان افتاد. آن‌ها با حضور در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران گفتند که دخترشان مریم از سوی علیرضا مورد آزار قرار گرفته و سپس اقدام به خودکشی کرده است. بعد از آن بود که پرونده برای تحقیق به اداره‌۱۶‌پلیس آگاهی تهران فرستاده شد. بررسی‌های اولیه نشان داد که مریم بعد از خوردن نوشیدنی مسموم اقدام به خودکشی که با انتقال به بیمارستان از مرگ نجات پیدا کرده بود. مریم روی تخت بیمارستان مورد تحقیق قرار گرفت و در شرح ماجرا گفت: بهمن سال‌قبل بودکه هنگام پرسه در شبکه‌های اجتماعی با علیرضا آشنا شدم. ارتباط ما ابتدا در حد پیامک بود، اما رفته رفته زیادتر شد تا اینکه همدیگر را در پارک ملاقات کردیم. بعد از آن بود که من به علیرضا علاقه‌مند شدم. او که از علاقه من به خودش با خبر شده بود به من پیشنهاد ازدواج داد و گفت که ماجرا را با خانواده‌اش مطرح کرده و پیشنهاد داد، می‌خواهد من را به خانواده‌اش معرفی کند که قبول کردم. دختر جوان ادامه داد: روز حادثه من راهی خانه‌شان در فلکه‌دوم‌صادقیه شدم. وقتی قدم به داخل خانه گذاشتم متوجه شدم کسی خانه نیست برای همین خواستم خارج شوم که مانع شد و در را قفل کرد و....
مریم ادامه داد: بعد از آن به علیرضا اصرار کردم به خواستگاری‌ام بیاید، اما او تلفن همراهش را خاموش کرد. من که دیگر راهی نداشتم و مایه آبروریزی خانواده‌ام شده بودم تصمیم به خودکشی گرفتم.
با اطلاعاتی که مریم در اختیار پلیس گذاشت کارآگاهان راهی خانه علیرضا شده و دو روز قبل او را بازداشت کردند.
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات از متهم در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران جریان دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار