کد خبر: 955064
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶
زن مطلقه که پس از فرار از خانه قصد خودکشی داشت با تلاش مأموران پلیس تهران به خانه بازگردانده شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، ۱۸‌فروردین‌ماه امسال مردی میانسال وارد کلانتری ۱۲۷ نارمک شد و گم شدن دخترش را به پلیس خبر داد. او گفت: دختر‌۲۰‌ساله‌ام فرناز چند ماه قبل از شوهرش طلاق گرفت و به خانه‌ام بازگشت و در این مدت با ما زندگی می‌کرد. فرناز در این مدت مدام بر سر موضوعات مختلف با ما مشاجره می‌کرد تا اینکه صبح دیروز بعد از یک مشاجره خانه را ترک کرد و دیگر برنگشت. گوشی تلفن همراهش هم خاموش است و نگرانم که اتفاق بدی برایش رقم خورده‌باشد. بعد از مطرح شدن شکایت پرونده به دستور قاضی به پایگاه‌چهارم پلیس‌آگاهی تهران فرستاده شد.
کارآگاهان در اولین گام از شوهر سابق او که مردی به نام قادر بود تحقیق کردند. قادر گفت: شغل من کارگری است و دو سال قبل بود که با فرناز ازدواج کردم. بعد از ازدواج بود که متوجه شدم او دختری پرتوقع است و به دنبال زندگی اشرافی است که من قادر به تأمین کردن آن نبودم. ما مدام سر این موضوع با هم مشاجره داشتیم تا اینکه سرانجام زندگی ما به طلاق ختم شد.
در شاخه دیگری از تحقیقات مشخص شد که فرناز بعد از طلاق گرفتن از شوهرش در یک شرکت خصوصی مشغول کار شده بود برای همین مأموران پلیس راهی شرکت شده و از کارکنان آن تحقیق کردند. بررسی‌ها نشان داد که فرناز با یکی از همکارانش که مردی به نام وحید بود ارتباط داشته‌است برای همین وحید مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت: وقتی فرناز در شرکت ما مشغول کار شد از وضع زندگی‌اش گلایه داشت. او به دنبال یک زندگی مرفه بود و دلش می‌خواست که پولدار باشد. من هم به حرف‌هایش گوش می‌دادم تا اینکه ۲۰‌فروردین تماس گرفت و گفت: قصد خودکشی دارد. من کمی با او حرف زدم و بعد در یکی از پارک‌ها با او قرار گذاشتم. فرناز گفت که از خانه فرار کرده و امیدی به ادامه زندگی هم ندارد و تصمیم به خودکشی گرفته است. به هر حال من با او حرف زدم و موفق شدم او را از اقدام به خودکشی منصرف کنم. فرناز گفت که اگر خودکشی نکند نه قصد برگشت به خانه را دارد و نه جایی برای ماندن. من پیشنهاد دادم شب‌ها به خانه ثریا، یکی از دوستانم در اسلامشهر برود که قبول کرد.
بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که ۱۲‌اردیبهشت مأموران پلیس راهی خانه ثریا شده و فرناز را به اداره پلیس منتقل کردند. او گفت: به خاطر ناامیدی و مشکلات زندگی قصد خودکشی داشت که با حرف‌های وحید از این کار منصرف شده است.
سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با هماهنگی‌های انجام شده از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت، ثریا تحت نظر روانشناسان و مشاوران پلیس پایتخت قرار گرفت تا در خصوص رفع اختلاف‌های خانوادگی و اجتماعی اقدام لازم صورت گیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار