کد خبر: 955043
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با تأکید بر اینکه ملت ایران تحقیر را نمی‌پذیرد، خواستار جدیت مسئولان در پیگیری تعهدات برجامی و حل مشکلات مردم شد.
سرویس سیاست جوان آنلاین: داوود محمدی، در گفت‌وگو با رسا، با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران تاکنون خویشتنداری به خرج داده و به تعهدات خود به طور کامل پایبند و وفادار بوده است، افزود: ما باید برای دفاع از حقوق ملت و حفظ منافع کشور با عهدشکنان مقابله به مثل کنیم و قطعاً کسی که در این جریان متضرر خواهد شد همان کسانی هستند که به تعهدات خود پایبند نبودند.
محمدی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران بیشترین توفیقات خود را در سایه تحریم‌ها به دست آورده است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از همان آغازین روز‌های پیروزی انقلاب مورد تحریم قرار گرفت و در شرایطی که با تحریم دست و پنجه نرم می‌کرد توانست به فناوری‌های پیشرفته علوم هسته‌ای، دانش ماهواره‌ای، پرتاب ماهواره به همراه موجود زنده به فضا، علوم لیزری، نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی، علوم سایبری و ... دست پیدا کند. رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه افتخارات و پیشرفت‌های علمی و عملی جمهوری اسلامی در زمانی به دست آمده که ایران تحت تحریم‌های شدید و ظالمانه قرار داشت، بنابراین آن‌هایی که از تحریم ایران ضرر می‌بینند قطعاً خود تحریم کنندگان و پشتیبانان آن یعنی امریکا، اروپا، آل سعود و رژیم صهیونیستی هستند. وی با اشاره به اینکه مردم ایران همواره چند گام جلوتر از مسئولان در حرکت هستند، ابراز داشت: مردم شریف ایران هرگز تحقیر را نخواهند پذیرفت و هر آنچه به استقلال، کرامت، شرافت و آزادی آن‌ها آسیب بزند را تحمل نخواهند کرد و این اقتدار و عزتمندی خود را در راهپیمایی روز جمعه در حمایت از مسئولان برای مقابله با عهدشکنان به خوبی به نمایش گذاشتند. رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بهترین سپاسگزاری مسئولان از مردم حرکت و تلاش در جهت رفع مشکلات مردم در حوزه‌های کاهش گرانی و تورم، ایجاد اشتغال، تقویت محیط کسب و کار و ایجاد رفاه عمومی است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
0
0
دشمن بیرونی هیج غلطی نمی تواند بکند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار