کد خبر: 954993
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
بهداد سلیمی گفت: فدراسیون آینده باید ارتباط با فدراسیون جهانی را اولویت قرار دهد چراکه در این چهار سال خیلی از آن ضربه خوردیم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: بهداد سلیمی در مورد انتخابات وزنه برداری و مهمترین خواسته‌ای که باید از فدراسیون آینده داشت، بیان کرد: به نظرم وزنه برداری و وزنه برداران خیلی مظلوم هستند. چند روز پیش در صفحه اجتماعی خودم تصاویری از وضعیت یک باشگاه وزنه برداری منتشر کردم که بازخورد عجیبی داشت و خیلی از وزنه برداران شهر‌های دیگر به من پیام دادند که وضعیت باشگاه‌های آن‌ها بهتر از این نیست. واقعاً جای تاسف دارد که شهرستان‌های ما از نظر امکانات اوضاع وخیمی دارند و میله و صفحه‌های شکسته و سالن‌های متروکه دارند. یکی از مهمترین کار‌هایی که فدراسیون آینده باید انجام دهد تجهیز باشگاه‌ها است و به وزنه برداری شهرستان‌ها رونق دهد. من منظورم فقط چهار سال اخیر نیست بلکه در اکثر سال‌ها این شرایط پیش آمده است. الان باید قبول کنیم پدر و مادر‌ها فرزندانشان را به سالن‌های متروکه نمی‌فرستند و همین باعث می‌شود وزنه برداری رو به افول برود.

او ادامه داد: بحث دیگر ارتباط با فدراسیون جهانی است که در این چهار سال خیلی از آن ضربه خوردیم. با توجه به آزمایش دوپینگ اخیری که ماموران آمدند تا از ۱۲ نفر تست بگیرند به نظرم فدراسیون جهانی برخی کد‌ها را دارد به فدراسیون ما می‌دهد در غیر این صورت دلیلی ندارد از کسی که ۱۰ سال پیش آزمایشش مثبت شده و محروم هم شده است و الان هم دیگر سمت وزنه برداری نیست بخواهند مجدداً تست دوپینگ بگیرند. از این رو ارتباط با فدراسیون جهانی یکی از اولویت‌هایی است که فدراسیون آینده باید در نظر بگیرد و ارتباط خوبی داشته باشد.

سلیمی همچنین گفت: بحث دیگر بودجه است. با توجه به شرایط ارزی و تا جایی که اطلاع دارم قرار است ۳۰ درصد از بودجه فدراسیون‌ها کم شود، کسی که رییس می‌شود باید به فکر اسپانسری و آوردن حامیان مالی باشد. البته لیگ ما هم رو به نابودی است و باید شرایط لیگ به گونه‌ای پیش برود که وزنه برداران ازلحاظ مالی حمایت شوند.

سلیمی در مورد اینکه گفته می‌شود هنوز تکلیف بازنشستگی‌اش مشخص نیست، تاکید کرد: حضور دوباره من در ورزش قهرمانی منتفی است چراکه در بازی‌های آسیایی رسماً خداحافظی کردم اینکه چراکه فدراسیون سعی می‌کند از طریق رسانه‌ها به این مسئله دامن بزند که من این کار را نکرده‌ام واقعاً دلیلش را نمی‌دانم. چیزی که من و مردم می‌دانیم این است که دیگر قصد وزنه زدن ندارم.

او در پاسخ به این پرسش که ادامه فعالیتش در وزنه برداری به چه شکل خواهد بود، تصریح کرد: آقای صالحی امیری زحمت کشید دوره سه ماه مربیگری را در مجارستان برای من در نظر گرفت که فکر می‌کنم اواخر سال ۹۸ باشد و فکر می‌کنم بعد از آن هم اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که در آینده به فکر ریاست فدراسیون نخواهد بود، تصریح کرد: برای همین دوره خیلی‌ها پیشنهاد دادند که ثبت نام کنم، اما حقیقتاً من برای این دوره در خودم ندیدم که این کار ا. انجام دهم. چون تازه ورزش قهرمانی را کنار گذاشتم از طرفی می‌خواهم از لحاظ تحصیلی به شرایط ایده آل مدیریتی برسم. همچنین باید تجربه‌ای در زمینه مدیریت یا مربیگری داشته باشم که بتوانم مدیریت فدراسیون وزنه برداری را انجام دهم. برای دوره بعد هم باید دید شرایط به چه شکل می‌شود.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار