کد خبر: 954806
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج:
نشست اعضای کمیته پیشکسوتان مطبوعات استان البرز با اکبر سلیم نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر کرج برگزار شد.

در این نشست هر یک از اعضای این کمیته به بیان مشکلات و دیدگاه های خود در خصوص شیوه توزیع آگهی های مزایده و مناقصه و همچنین روند پرداخت هزینه آگهی ها سخن گفتند و گلایه هایی در این خصوص داشتند.

نمایندگان نشریات محلی و سراسری خواستار رسیدگی و تغییر در روند پرداخت های آگهی ها به نشریات شدند و با اشاره به وضعیت اقتصادی حاکم در کشور، گرانی کاغذ و عدم همخوانی درآمدها و هزینه ها در دفاتر نشریه، پرداخت به موقع و بدون بروکراسی طولانی را از نماینده مردم در شورا را تقاضا داشتند.

نقطه نظرات اهالی رسانه را در صحن علنی شورا مطرح می کنم

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج در این نشست گفت: تلاش من و اعضای شورا رفع دغدغه های اهالی رسانه است.

اکبر سلیم تاکید کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم در شورا به دنبال رعایت عدالت در پرداخت ها به نشریات هستیم و با جدیت این موضوع را پیگیری میکنیم.

وی افزود: در ابتدای دوره پنجم شورا واگذاری آگهی ها به اداره کل ارتباطات و امور بین الملل جهت توزیع عادله به نشریات محلی و سراسری اقدامی بود که موجب رضایتبخشی نشریات شد و در همین راستا مطالبات این قشر را در جهت تامین به موقع منابع مالی پیگیر خواهم بود.

سلیم نژاد با بیان این که تمام نقطه نظرات و خواسته های دوستان را یادداشت کرده ام؛ تاکید کرد: این آمادگی را دارم در جهت رفع برخی کاستی ها؛ موضوعات مطرح شده را در صحن شورا و در قالب تذکر عنوان کنم.

 رییس کمیسیون شورای شهر کرج ادامه داد: ماه های گذشته برخی از دغدغه های اهالی مطبوعات را دنبال کردم اما به خیال آن که موضوعات برطرف شده؛ دیگر جویای مشکلات نشدم که گویا دوباره باید پیگیری ها را آغاز کنم.

 وی با بیان این که دغدغه اهالی رسانه دغدغه خود من است؛ یادآور شد: به عنوان ریش سفید شورا پیگیر مطالبات اهالی رسانه خواهم بود چرا که خودم را جزیی از خانواده بزرگ مطبوعات می دانم.

 سلیم نژاد افزود: به شخصه قدردان کمک های اهالی رسانه هستم و از هیچ کوششی برای همراهی آنان در زمینه های مختلف؛ دریغ نخواهم کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج در پایان ضمن تاکید بر اینکه نشریات به رسالت اصلی خود که نشر اخبار صحیح و به دور از جانبداری است تاکید کرد و افزود: پل ارتباطی مردم و مسئولین نشریات و روابط عمومی هر نهاد است که باید با سیاستگذاری صحیح این وظیفه خطیر را به درستی به انجام رسانند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار