کد خبر: 954755
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳
مدیرعامل فولاد مبارکه:
حمیدرضا عظیمیان گفت: با همکاری شرکت‌های زیر ربط ۵ میلیارد ریال در راستای ایجاد کارگاه اشتغال‌زایی زندانیان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه حمیدرضا عظیمیان در همایش نسیم مهرورزی، خاطرنشان کرد: همان‌طور که سال گذشته طی بازدید از زندان اسدآباد مبارکه داشتیم واقعاً کمبود یک کارگاه برای کسب مهارت و اشتغال این زندانیان دیده می‌شد و نیاز داریم که چنین کارگاهی در مبارکه ساخته شود.

مدیرعامل فولاد مبارکه بابیان اینکه اگر شرایطی پیش بیاید که در کار خیر شریک باشیم، حتماً بانی خیر می‌شویم، افزود: از طرف شرکت فولاد مبارکه با همکاری شرکت‌های زیر ربط 5 میلیارد ریال به این امر خیر و نیکو اختصاص خواهیم داد.

وی با اشاره به‌حساب غیر ریالی فولاد مبارکه، گفت: حساب‌های غیر ریالی مثل ماشین‌آلات هم در این امر قرار داده‌ایم که در ساخت این کارگاه سهیم باشیم.

در ادامه این جلسه معاون مالی اداره کل زندان‌های استان اصفهان بابیان اینکه هرساله با شروع ماه مبارک رمضان جشن‌های گل‌ریزان و نسیم مهربانی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: جشن‌های گل‌ریزان و نسیم مهربانی چندین سال است که در تقویم ملی جای گرفته است و هیأت دولت روزی را با عنوان جشن نسیم مهربانی تصویب کرده است.

سیروس امینی ادامه داد: اندیشمندان که پیرامون آسیب‌های اجتماعی صحبت می‌کنند سه سطح را پیگیری می‌کند که یکی از آنان سطحی است که باید مراقب باشیم این‌چنین آسیب‌های اتفاق نیافتد مانند یک واکسیناسیون است.

وی بابیان اینکه باید مراقب باشیم که افراد خانواده مبتلابه آسیب‌های اجتماعی نشوند و تحت عنوان خانواده‌های سالم باید مراقب باشیم، خاطرنشان کرد: سطح دومی که وجود دارد سطحی است که فرد درگیر این آسیب شده و باید دنبال این باشیم که اگر کسی دچار این آسیب شد به دیگران انتقال ندهد و یک پیشگیری ثانویه داشته باشیم.

امینی با اشاره به فراگیر شدن آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی و حقیقی، گفت: سطح سوم این است که تلاش بکنیم فرد بیشتر دچار این آسیب نشود و اگر یک فرد اعتیاد دارد باید مراقب باشیم که بیشتر به سمت این اعتیاد نرود و به بیماری‌های خطرناک کشیده نشود.

معاون مالی اداره کل زندان‌های استان اصفهان گفت: انجمن حمایت از خانواده زندانیان درحال حاضر این سه سطح را پیگیری می‌کنند تا آسیب‌های اجتماعی کنترل شود و این حرکت بسیار ارزشمندی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر