کد خبر: 954642
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
در حالی که طی روز‌های گذشته بازار ارز تحت تاثیر اتفاقات سیاسی و هیجانات روانی قرار گرفته، رئیس کل بانک مرکزی به مردم توصیه کرد وارد خرید‌های غیرضرور نشوند.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: در پی نوسانات روز‌های گذشته بازار ارز، رئیس کل بانک مرکزی بار دیگر تأکید کرد که سیاستگذار ارزی با هر نوسانی اقدام به مداخله گسترده در بازار نخواهد کرد و البته به مردم هم توصیه کرد که هیجانی وارد بازار ارز برای خرید و فروش نشوند.

در این میان تلاش‌های بازارساز برای کنترل نرخ و بازگشت ثبات به بازار همچنان ادامه دارد و بانک مرکزی معتقد است که هیچ کدام از مؤلفه‌های اقتصادی طی روز‌های گذشته تغییری نداشته تا بازار ارز با مؤلفه‌های اقتصادی دچار نوسان شود، بلکه اتفاقات سیاسی و عوامل غیراقتصادی است که تغییرات نرخ در بازار را رقم می‌زند.

امروز، شنبه، ۲۱ اردیبهشت ۹۸ صرافی‌های بانکی قیمت هر دلار برای خرید را ۱۵،۱۵۰ تومان و برای فروش ۱۵،۲۵۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به آخرین نرخ اعلام شده در روز پنج شنبه، ۱۰۰ تومان کاهش دارد.

امروز همچنین نرخ هر یورو برای خرید ۱۷،۰۵۰ تومان و برای فروش ۱۷،۱۵۰ تومان است.
منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
0
1
هیجانی دلار نخرید در مقابلش ریال را نگه دارید زیرا ارزشش داره با دلار برابری میکنه و در اینده هم بالا تر میره . این نوع خبرها از سیف شروع شد وقتی دلار 4000 تومان بود و حالا به همتی رسید دلار 15000 تومان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار