کد خبر: 954570
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز آمریکا قصد دارد بیان کند کدخدای سابق است ولی آمریکای امروز با گذشته متفاوت است زیرا ضعیف، پوچ و توخالی است که برخی از کشورها را با عربده‌های خود می‌ترساند و با مقاومتی که به برکت و اقتدار ایران شکل گرفته توان تحمیل بر کشور را ندارند، بنابراین انقلاب اسلامی تا جایی پیش می‌رود که آن‌ها را نابود کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام 20 اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، با اشاره به اینکه ماه رمضان بهترین فصل برای دعا کردن است، اظهار کرد: در این ماه باید نسبت به فضاهای معنوی و گسترش این فضاها بکوشیم. 
وی افزود: در این ماه نباید غفلت حاکم شود و سرگرمی‌های پوچ بر این ماه حاکم نشود، همچنین در این ماه حریم‌ها و حرمت‌ها حفظ شوند به گونه‌ای که روزه‌خواری علنی صورت نگیرد و تمام افراد با این امر مقابله کنند. 
حجت‌الاسلام نکونام گفت: اماکنی از جمله ورزشگاه‌ها، استخرها و پارک‌های آبی که روزه را ابطال می‌کنند، محدود شوند و مراقبت شود تا حریم‌شکنی در این فضاها رخ ندهد. 
وی بر تلاوت قرآن در این ماه و شرکت در مراسم جزء‌خوانی قرآن تاکید کرد و گفت: تا می‌توانید به تلاوت قرآن بپردازید و در محضر قرآن بنشینید. 
امام جمعه شهرکرد با اشاره به مسئله برجام، اظهار کرد: انتظار مردم برای راهپیمایی امروز این است که در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایستادگی کرده و تکلیف برجام هر چه سریع‌تر روشن شود تا کشور معطل نماند. 
نماینده ولی فقیه در استان گفت: مقام معظم رهبری در آن زمان مسئله اقتصاد مقاومتی را به منظور تکیه بر داخل کشور مطرح کردند، که متاسفانه برخی به راه دیگری رفتند و نتیجه آن امروزه مشخص است، بنابراین انتظار می‌رود در این اجتماع بزرگ که لبیک به دعوت شورای عالی امنیت ملی بوده هر چه سریع‌تر تکلیف برجام روشن شود. 
وی در ادامه با اشاره به اینکه 23 اردیبهشت‌ماه، سالروز لغو کاپیتولاسیون است، تصریح کرد: این امر قرارداد ننگینی بود که آمریکا بر ایران تحمیل کرد و خوی استکباری بوده که اکنون نیز وجود دارد. 
حجت‌الاسلام نکونام ادامه داد: امروز آمریکا قصد دارد بیان کند کدخدای سابق است ولی آمریکای امروز با گذشته متفاوت است زیرا ضعیف، پوچ، توخالی است که برخی از کشورها را با عربده‌های خود می‌ترساند و با مقاومتی که به برکت و اقتدار ایران شکل گرفته توان تحمیل بر کشور را ندارند، بنابراین انقلاب اسلامی تا جایی پیش می‌رود که آن‌ها را نابود کند. 
وی با اشاره به 10 رمضان وفات حضرت خدیجه و وفات ابوطالب، بیان کرد: حضرت خدیجه الگوی بزرگی برای بانوان است این بانوی گرامی ایثارگر، مومن و معتقد به خداوند و مسلمانی که پای اسلام و اهداف پیامبر تا آخر ایستادگی و از خودگذشتگی نشان داد. 
امام جمعه شهرکرد گفت: در سال 1327، رژیم صهیونیستی شکل گرفت و به کشورهای اسلامی حمله کرد به طوری که به دلیل ضعف کشورهای اسلامی، آن‌ها را در یک مقطعی شکست دادند. 
وی در ادامه با بیان اینکه دولتمردان بیان می‌کنند که کنترل بازار صورت می‌گیرد، تصریح کرد: مردم احساس می‌کنند که کنترل و مدیریت لازم اعمال نمی‌شود. 
نماینده ولی فقیه در استان گفت: باید در برابر افرادی که احتکار و دلال‌بازی می‌کنند اقتدار نشان داد، دولت و مسئولان سران قوا با یکدیگر هماهنگی دارند، بنابراین لازم است نابسامانی‌ها در بازار کنترل شود. 
امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: کشور غنی از امکانات است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد که امید است با همکاری و همراهی مردم مشکلات برطرف ‌شود. 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر