کد خبر: 954480
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
محمدجواد ظریف هفته آینده برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس و ارائه توضیحاتی درباره تعلیق برخی تعهدات ایران در برجام به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌رود.
جوان آنلاین: محمد جواد ظریف یکشنبه هفته آینده برای پاسخ به سوال پنج نماینده در کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور می‌یابد.

«علی نجفی خوشرودی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این باره گفت: وزیر امور خارجه قرار است در توضیحاتی، تعلیق برخی تعهدات ایران در برجام برای اعضای این کمیسیون تشریح کند.

همچنین قرار است، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح دوشنبه آینده برای پاسخ به سوال دو نماینده در جلسه روز دوشنبه کمیسیون امنیت ملی مجلس حضور یابد.

بررسی پیش نویس طرح «مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران» نیز روز دوشنبه در جسله کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی می‌شود.

همچنین قرار است طرح «تنبیه و مجازات کشور‌های همکار آمریکا در اعمال تحریم‌ها علیه ایران» یکشنبه آینده در کارگروه روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی شود.

سؤال نمایندگان از بطحایی در دستورکار مجلس

سؤال سه تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر آموزش و پرورش در دستورکار جلسات علنی پارلمان در هفته آینده قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم: مجلس شورای اسلامی در هفته آینده در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه (۲۲، ۲۳ و ۲۴) اردیبهشت جلسه علنی دارد که در مهم‌ترین بخش‌ها قرار است سؤال ۳ تن از نمایندگان مجلس از محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در یکی از جلسات علنی مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین در یکی از جلسات علنی هفته آینده مجلس نیز قرار است گزارش کمیسیون کشاورزی مجلس درباره رد تقاضا تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان حافاظت محیط زیست مورد بررسی قرار گیرد.
منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار