کد خبر: 954137
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱
روزنامه سازندگی، در گزارشی با عنوان «حسین فریدون: اعتراض دارم» نوشته که: «نکته قابل توجه در مورد محکوم شدن حسین فریدون در دادگاه بدوی که ۱۴ اردیبهشت خبر آن اعلام شد این است که همیشه یک دلیل متهم کردن او، تخریب رئیس جمهور بود و مخالفان در مقاطع خاصی مانند مذاکرات هسته‌ای و انتخابات ریاست جمهوری بحث حسین فریدون را در افکار عمومی بولد می‌کردند. اما در حال حاضر با توجه به اینکه دولت در کشور در موضع ضعف قرار دارد و مقابله با تحریم‌ها و دشمنان خارجی اختلافات داخلی را تا حدی به حاشیه برده است، چرا اعلام حکم حبس حسین فریدون به عنوان نزدیک‌ترین فرد به رئیس دولت در این تاریخ صورت می‌گیرد؟»
حسین فریدون علاوه بر اینکه برادر رئیس جمهور است، نماینده او در تیم مذاکرات هسته‌ای بوده و علاوه بر این در بسیاری جلسات و مراسم‌ها هم صرفاً آنکه برادر رئیس جمهور است، با صلاحدید رئیس جمهور حضور داشت. آیا وقتی او متهم به اتهامات مالی می‌شود، رئیس جمهوری که تا این حد به چنین فردی اعتماد می‌کند، طبیعی است مورد سؤال واقع شود. اما اینکه اصل برخورد را مرتبط با تخریب رئیس جمهور بدانیم، تلاش در جهت تبرئه حسین فریدون است. این هم که گفته شود الان دولت در موضع ضعف است و چرا الان حکم اعلام شده، این سؤال را ایجاد می‌کند که پس چه زمانی؟ از تیر ماه ۹۶ که اولین احضار حسین فریدون انجام شد (و برای آنکه حامیان روحانی نگویند قبل انتخابات فکر تخریب کاندیدای ما بودند، به بعد انتخابات موکول شد) تا همین الان، دقیقاً چه زمانی دولت در موضع ضعف نبوده که بشود حکم را اعلام کرد و چنین بهانه بنی اسرائیلی را شاهد نبود؟! از سویی اولین جلسه دادگاه اسفند ماه بود، حکم را نگه می‌داشتند برای چه زمانی؟! بعد از مرداد ۱۴۰۰ که دیگر روحانی رئیس جمهور نیست؟ حتماً آن وقت هم گفته می‌شد، چون دیدید دیگر رئیس جمهور نیست، حکم را اعلام کردید!
روزنامه سازندگی متعلق به حزب کارگزاران سازندگی به مدیرکلی غلامحسین کرباسچی، محکوم اقتصادی معروف دهه ۷۰ است. از همان زمان دل کارگزاران سازندگی با قوه قضائیه صاف نشد...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار