کد خبر: 954005
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
معاون اجتماعی ناجا گفت: «موضوع فعالیت سینما‌ها تا سحر در شب‌های ماه مبارک رمضان به جز لیالی قدر مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت تأیید شد.»
جوان آنلاین: سردار احمد نوریان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، به برکات و نزولات این ماه عظیم اشاره و اظهار کرد: این ماه مبارک؛ فرصتی برای تلاوت بیشتر آیات الهی، آشنایی هر چه بیشتر با معارف دین، تمرین خودسازی، غلبه بر هوای نفس، رسیدگی بیشتر به نیازمندان، گره‌گشایی و مرتفع کردن مشکلات همنوعان است.

وی با اشاره به فضای معنوی و قرآنی حاکم بر جامعه در ماه مبارک رمضان، افزود: در این ماه مبارک در‌های رحمت الهی به روی بندگان باز و در‌های جهنم بسته می‌شود.

سخنگوی نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تکریم و تعظیم شعائر اسلامی، خاطر نشان کرد: اعتقاد داریم عموم مردم حرمت ماه مبارک را پاس می‌دارند و حتماً حرمت این ماه توسط همه شهروندان حفظ می‌شود.

این مقام مسئول اشاره کرد: در ماه مبارک رمضان، عرضه غذا توسط مراکز طبخ، بعد از سحر تا یک ساعت قبل از افطار مجاز نمی‌باشد و رستوران ها، مهمان پذیر‌ها و … باید با اخذ مجوز از «پلیس اماکن» فعالیت کنند.

سردار نوریان ادامه داد: متصدیان هتل ها، مهمان پذیرها، رستوران‌های بین راهی، پایانه ها، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه آهن با اخذ مجوز از مراجع ذیربط (پلیس اماکن)، ضمن رعایت شئونات اسلامی و پوشش فضای خود، می‌توانند به مسافران ارائه خدمات دهند.

تشریح جزئیات فعالیت سینما‌ها و صنوف در ماه مبارک رمضان

معاون اجتماعی ناجا در خصوص نحوه فعالیت سینما‌ها در این ایام مبارک، یادآور شد: موضوع فعالیت سینما‌ها تا سحر در شب‌های ماه مبارک رمضان به جز لیالی قدر مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت تأیید شد.

این مقام ارشد انتظامی همچنین تسهیل در فرآیند تردد روزه داران به ویژه در زمان افطار و شب‌های قدر را مورد تأکید قرار داد و گفت: تمهیدات انتظامی و ترافیکی لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

سردار نوریان در پایان با تأکید بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و تذکر به افرادی که در ماه مبارک رمضان در ملاءعام تظاهر به روزه خواری می‌کنند، گفت: پلیس به عنوان مجری قانون، با افرادی که در ملاء عام اقدام به روزه خواری می‌کنند، مطابق قانون رفتار خواهد کرد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار