کد خبر: 953392
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء کانون ارزشمندی است که به‌جای اینکه به فکر منافع زودگذر باشد به فکر خدمت‌رسانی به مردم و انقلاب است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء کانون ارزشمندی است که به‌جای اینکه به فکر منافع زودگذر باشد به فکر خدمت‌رسانی به مردم و انقلاب است.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در جمع کارکنان قرارگاه خاتم‌الانبیاء در اراک گفت: در آستانه ماه شریف رمضان قرار داریم و باید با یک عزم و اراده قوی برای ماه عبادت و معنویت آماده شویم.

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: جوانان غیرتمند باید با یک روحیه قوی برای روز قدس آماده شوند و فضای شهر را برای این یوم‌الله آماده سازند.وی با اشاره به اینکه کارکنان قرارگاه خاتم‌الانبیاء باید در مسائل اعتقادی برای همه الگو و پیشرو باشند ادامه داد: تفاوت شما با شرکت‌های دیگر این است که تمام سازمان‌دهی و ماهیت کلی شما عشق به خدا و اولیای الهی است.

امام‌جمعه اراک بیان کرد: قرارگاه در اجرای پروژه‌های مختلف می‌خواهد خط‌شکنی کند و کارهایی که دیگران انجام نمی‌دهند و یا در مدت‌زمان طولانی انجام می‌دهند را به‌درستی و در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌دهد.

دری نجف‌آبادی با تأکید بر  اینکه در قرارگاه خاتم‌الانبیاء همه‌چیز استاندارد است افزود: قرارگاه ازنظر قیمت از همه باانصاف‌تر و کیفیت کار قرارگاه هیچ‌وقت پایین نمی‌آید چون به‌عنوان تابلویی از ارزش‌ها و نمادها در حال فعالیت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بابیان اینکه وابستگی قرارگاه به سپاه پاسداران وظیفه آن را بسیار سنگین می‌کند ادامه داد: جوانانی که در قرارگاه فعالیت می‌کنند اهل کسالت و تنبلی نیستند و پویایی خود را همواره در فعالیت‌هایشان دارند.

دری نجف‌آبادی با تأکید بر اینکه قرارگاه کانون ارزشمندی است که به‌جای اینکه به فکر منافع زودگذر باشد به فکر خدمت‌رسانی به مردم و انقلاب است افزود: مشتری محوری بسیار مهم است و باید در دستور کار قرارگاه باشد اگر می‌خواهیم تمدن اسلامی را تشکیل دهیم و جبهه مقاومت در جهان پیروز شود باید کارهای بلندمدت و استراتژیک انجام دهیم.

وی به وضعیت برخی از واحدهای صنعتی بزرگ استان اشاره کرد و ادامه داد: صنعت استان مرکزی باید خوشه‌ای باشد و یکدیگر را کمک دهند، واگن پارس و ماشین‌سازی اراک نیاز به ساماندهی دارند.

وی ادامه داد: طرح ۵۵ متری اراک ضرورتی ندارد و درواقع سرمایه‌گذاری‌های شهری نباید برای ۱۰ درصد شهر خرج شود بلکه مناطق محروم که مورد تأکید مقام معظم رهبری هم است باید توجه شود.

دری نجف‌آبادی اضافه کرد: در طرح ۵۵ متری مشکل این است که به بخش کوچکی از شهر توجه شده است و هزینه‌های بسیار زیادی را متحمل می‌شود ولی سایر مناطق دیگر باوجود بیش  از ۲۰۰ هزار جمعیت به آن‌ها توجه ای نمی‌شوند.

وی ادامه داد: مدیریت شهری باید دارای یک نقشه جامع و کاملی داشته باشد و شهرداری و شورای شهر هم باید دست از بازی‌های سیاسی بردارند.امام‌جمعه اراک بابیان اینکه شورای شهر امانت‌دار مردم و انقلاب هستند بیان کرد: اگر در استان مرکزی و شهر اراک لایه روبی های رودخانه‌ها انجام می‌شد شاهد این خسارت‌های سیل نبودیم، مدیریت شهری باید دقت بیشتری داشته باشد تا این خسارت‌ها تکرار نشوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر