کد خبر: 952960
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷
مرد شیشه‌ای که متهم است پس از قتل دوست خود و همسر و دختر خردسال وی در یکی از باغ‌های کلاته ورامین، اجساد را در محل دفن کرده بود سرانجام شناسایی و بازداشت شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به گزارش خبرنگار ما، هر از گاهی ما شاهد جنایت‌های هولناکی در جامعه هستیم که پس از بررسی آن مشخص می‌شود عامل یا عاملان آن افرادی هستند که معتاد به مواد مخدر صنعتی هستند. توهم ناشی از مصرف این مواد باعث می‌شود که فرد مصرف کننده حتی نزدیک‌ترین اعضای خانواده خودش را به طرز دلخراشی به قتل برساند. پرونده قتل سه‌عضو یک خانواده ورامینی پس از دستگیری متهم مشخص شد وی دوست صمیمی مقتول و خانواده‌اش بوده که در توهم شیشه و در درگیری به خاطر یک سوءظن دست به این جنایت زده‌است.
نیمه‌های شب یک‌شنبه اول اردیبهشت‌ماه امسال بود که مردی در شهرستان ورامین به اداره پلیس رفت و گفت: برادرش همراه همسر و دختر هشت‌ساله‌اش به طرز مرموزی ناپدید شده‌اند.
وی در توضیح ماجرا گفت: برادرم علیرضا ۳۶‌ساله چهارسال قبل همسرش را به خاطر اختلافات خانوادگی طلاق داد و از آن زمان به بعد با دخترش نازنین که الان هشت‌ساله‌است، زندگی می‌کرد تا اینکه مدتی قبل با زن جوانی به نام خاتون ازدواج کرد. برادرم در کشتارگاه کار می‌کرد و گاهی هم با خودرو مرغ زنده از مرغداری‌های شمال کشور به کشتارگاه محل کارش می‌آورد. امروز همه در مراسم تشییع جنازه پسر عموی پدرم شرکت داشتیم که عصر علیرضا همراه همسرش به خانه زن قبلی‌اش در روستای کلاته رفت تا نازنین که چند روزی پیش مادرش بود به خانه‌اش بیاورد. ساعتی قبل با علیرضا تماس گرفتم تا با هم برای آوردن مرغ به شمال کشور برویم، اما او تلفن همراهش را جواب نداد. سپس با همسرش تماس گرفتم او هم جواب تلفن ما را نداد برای همین به روستای کلاته به خانه همسر قبلی‌اش رفتم که او گفت: چند ساعت قبل نازنین را تحویل برادرم داده است و از آن‌ها خبری ندارد.
پس از طرح شکایت تیمی از کارآگاهان زبده پلیس‌آگاهی شهرستان ورامین دست به تحقیق زدند. مأموران در نخستین گام از همسر سابق مرد گمشده تحقیق کردند. وی گفت: روز حادثه علیرضا همراه همسرش به روستا آمدند. او خودرواش را در نزدیکی خانه ما متوقف کرده بود و همسرش به در خانه‌مان آمد که نازنین را به او تحویل دادم و از آن ساعت به بعد از او خبری ندارم.
در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت مأموران خودروی پراید علیرضا را در نزدیکی روستا کشف کردند. بررسی‌ها نشان داد پس از اعلام این خبر همسر سابق علیرضا همراه شوهرش برای یافتن خانواده گمشده تلاش می‌کنند که خودروی او را رها شده در خرابه‌ای کشف می‌کنند.

سرنخ طلایی پلیس
در جریان تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد روز حادثه علیرضا و خانواده‌اش همراه یکی از دوستانش که مرد ۲۸‌ساله‌ای به نام نعمت است دیده شده‌اند. بعد از به دست آمدن این سرنخ تحقیقات نشان داد نعمت که معتاد به مواد مخدر شیشه است باغی اطراف روستا دارد و روز حادثه او، علیرضا و خانواده‌اش را برای تفریح به باغش دعوت کرده‌است. بنابراین کارآگاهان نعمت را به عنوان مظنون حادثه تحت تعقیب قرار دادند تا اینکه روز شنبه پس از گذشت شش‌روز از حادثه وی را بازداشت کردند.

اعتراف قاتل به جنایت هولناک
متهم در بازجویی‌های ابتدایی مدعی شد که از سرنوشت علیرضا و خانواده‌اش اطلاعی ندارد، اما وقتی مورد بازجویی فنی قرار گرفت به جنایتی هولناک اعتراف کرد.
وی گفت: من معتاد به شیشه هستم. علیرضا دوست صمیمی من و مدتی است ما دو نفر در کشتارگاه همکار هستیم. ما دو نفر با هم رفت و آمد خانوادگی داریم تا اینکه روز حادثه او و خانواده‌اش را برای تفریح به باغم دعوت کردم. مدتی بود علیرضا به رفتار من مشکوک شده بود و فکر می‌کرد من به همسرش نظر دارم. آن روز من شیشه مصرف کرده بودم و حالت طبیعی نداشتم که دوباره علیرضا به من مشکوک شد و به خاطر همین موضوع با هم مشاجره لفظی کردیم. وقتی درگیری ما بالا گرفت با چاقویی که از قبل داشتم به او حمله کردم و با چند ضربه علیرضا را به قتل رساندم و پس از آن به سرعت همسر و دختر خردسالش را هم به قتل رساندم. در ادامه جسد آن‌ها را داخل باغم دفن کردم و خودروی پراید او را در حوالی روستا رها کردم. پس از اعتراف متهم، مأموران راهی باغ شدند و اجساد سه عضو خانواده رااز زیر خاک بیرون کشیدند و برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی منتقل کردند. متهم برای ادامه تحقیقات و مشخص شدن زوایایی پن‌های این حادثه در اختیار کارآگاهان ویژه قتل پلیس شهرستان ورامین قرار گرفت.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
علی جعفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
3
15
خ.اشمند استم کا این حادثه وحشتناک شد این خانواده بی گناه مخصوصن بچه هشت ساله راکوشته ازریاست محترمانه دادگاه دادستان محترم هرچه زودتر این قاطل را طناب داریکشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
5
شخص دستگیر شده اصلا اسمش نعمت نیست
و به هیچ عنوان شغل نداشته و همکار مقتول نبوده
شهرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
0
8
هر چه سریعتر مجازات قاتل د ر ملا عام باید صورت بگیرد اون بی رحم حداقل میبایست بعد از دوستش دیگه زن و فرزند بیگناه اورا نمیکشت ادم سنگدل است که باید مجازات بیرحمانه ای و سنگدلانه ای نیز در مورد او صورت پذیرد
پاسخ ها
Behi
| Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
پس دلیل قتل چی بوده ؟
انگیزه قاتل چی بوده ؟؟
گلو بریدن یکم عجیبه بدون هیچ دلیلی
ناشناس
|
Turkey
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
7
7
خانوادهمقتول از اشنایان ما هستند،قاتلین پس از کشتن پدر خانواده جلوی فرزند و همسرش به کودک ۸ساله تحاوز میکنن و اونو هم میکشن بعد چندتا از دوستانشونو دعوت میکنن و به همسر مرحوم تجاوز میکنن و بهد ایشونو هم به قتل میرسونن،در ضمن نحوه قتل هم به این صورت بوده که سر سه تاشونو بریدن بعد دفنشون کردن.
پاسخ ها
غزل
| Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
یا امام حسین خدا لعنتشون کنه
یا امام زمان به دادمون برس
ناشناس
| Netherlands
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
چراشایعه درست میکنی تجاوز نبوده
رهایی
| Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
چرا شایعه درست میکنی گناه داره پشت مرده حرف دروغ گفتن ..هیچ تجاوزی درکار نبوده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
فیلم زیاد میبینی ظاهرا
Danial
|
Moldova, Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
2
3
قاتل اسمش نعمت نیست
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
1
5
اسم مقتول ومقتوله وهمسرو دختر محل زندگی مادر دخترهمه اشتباهن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
0
0
کلا قشنگ معلومه توهم زدین موقع نوستن.دروغ تحویل مردم ندین از اسم و شغل پدر همه چیزش اشتباه بود
پوزد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
0
1
خدا هرکی را به مجازات اعمالش میرسونه
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
1
2
مثل کبک سرتونوکردین زیربرف.راست میگه دیکه سرشون وبریدن کسیکه شیشه بکشه صددرصدتجاوزم میکنه.ادم شیشه ای مخ نداره
artoooor
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
2
سلام من بچه ورامینم و سالهاست تهران زندگی میکنم ..پدرم افسر ارشد زاندارمری بود و این داستانی که بالا نوشته خیلی شبیه به یک قتل در قرچک ورامین در سال 68 که یک افغانی تقریبا همین جنایت رو در خیر آباد ورامین انجام میده با این تفاوت که به دختر 7ساله و مادرش تجاوز میکنه وبعد سر میبرتشون و بعد تکه تکه میکندشون و چند جای مختلف چال میکندشون تا به علت ازدیاد اجساد بوی لاشه انسان به مشام چوپان یا رهگذر نرسه بهرحال این افغانی در آن زمان در دادگاه به نظریه پزشکی قانونی به جنون آنی دچار شده بوده و چون 37 ساله بوده و مجرد و زن نداشته از روی شهوت وارد خونه مقتولین میشه و جنایت میکنه شاید مورد بالا هم فقط به خاطر شهوت کاذب بعد از مصرف متامفتامین یا همون شیشه بوده بهر حال روحشون شاد و امدوارم قاتل یا قاتلین سریعا در ملع عام مورد قصاص قرار بگیرن
هستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
2
3
همه حرفاشون اشتباه بود اسم مقتولان محمدرضا .....ودخترش بیتا ....و همسرش سحر ..... واسم قاتل لعنتی مهدی .... بوده که باهم دعواشون میشه و اول مرده رو میکشه بعد میبینه زنش دید زنشم میکشه و به دخترش تجاوز میکنه و دخترشم میکشه و سر سه تاشونم میبره و دفنشون میکنه
رحیم پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
0
1
خدالعنت کندکسانی روکه بانی واردات موادهستن
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار