کد خبر: 952508
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
لژیونر فوتسال ایران می‌گوید با اتمام قراردادش با تیم شنزن چین دیگر در این کشور نمی‌ماند حتی اگر به او پیشنهاد میلیاردی بشود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: قدرت بهادری درباره شرایط تیم شنزن چین و لیگ فوتسال چین گفت: تقریباً روز‌های آخر لیگ فوتسال چین است. شش یا هفت بازی دیگر تا پایان لیگ مانده است و الان در صدر جدول هستیم. با تیم دوم چهار و با تیم سوم شش امتیاز فاصله داریم.
وی افزود: ان شاءالله بیستم خرداد لیگ چین تمام می‌شود. بعد از آن ۲۰ روز به مرخصی می‌آییم و سپس دوباره برای جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌شویم. مردادماه و بعد از جام باشگاه‌های آسیا قراردادم با تیم شنزن چین تمام می‌شود و بر می‌گردم.
لژیونر فوتسال ایران با بیان اینکه باشگاه شنزن خیلی حرفه‌ای است، تصریح کرد: شاید از نظر کیفیت بازیکنان چینی فوتسالیست‌های خوبی نباشند، ولی فوق العاده حرفه‌ای هستند. باشگاه مطب، سالن فیزیوتراپی، سالن آکادمی و سالن وزنه اختصاصی دارد و همه چیز سر جای خودش است.
بهادری به بزرگترین مشکلش در چین اشاره کرد و افزود: با این حال برای بعضی‌ها مثل من که خانواده دوست هستند، دوری از ایران و خانواده‌ام سخت است و اذیت می‌شوم. خدا را شکر از نظر مالی مشکلی در چین نداشتیم و در هر تاریخ مقرر و حتی زودتر پولمان را داده‌اند. مشکلم فقط همین دوری خانواده و کشور است. سختی غذا هم بود که خدا را شکر این مشکل هم برطرف شد.
وی تصریح کرد: بعد از پایان قراردادم با تیم شنزن به ایران بر می‌گردم و بعد برای تیم فصل آینده تصمیم می‌گیرم. قطعاً فصل آینده در لیگ چین نمی‌مانم. اگر پیشنهاد بیشتر و میلیاردی هم بدهند دیگر در چین نمی‌مانم فقط به خاطر دوری از خانواده.
لژیونر فوتسال ایران یادآور شد: چینی‌ها مسابقاتشان را در حد جام باشگاه‌های آسیا برگزار می‌کنند. واقعاً برگزاری بازی‌ها مرتب و منظم است و پخش تلویزیونی هم دارند. همانطور که گفتم تنها مشکل شخص من دوری از خانواده‌ام است.
بهادری در پایان درباره اینکه برنامه اش برای فصل بعد چیست؟ گفت: به بهترین پیشنهادی که از ایران یا یک کشور نزدیک به ایران داشته باشم پاسخ مثبت می‌دهم. تا ببینم خدا چه می‌خواهد. بعد از پایان جام باشگاه‌های آسیا، بازیکن آزاد هستم و سهمیه خارجی محسوب می‌شوم.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار