کد خبر: 952422
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
بهمن تیموری نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم ایران با غلبه بر کشتی‌گیر هندی در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا، دومین مدال طلای ایران در ۵ وزن نخست این رقابت‌ها را از آن خود کرد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ در شی آن کشور چین، بهمن تیموری نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز آسیا در سال ۲۰۱۷ در دیدار فینال برابر پراوین رانا دارنده مدال برنز آسیا ۲۰۱۲ از هند با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید و مدال طلای آسیا را از آن خود کرد.

تیموری کشتی‌گیر جوان و با آتیه کرمانشاهی که چندی قبل نیز با نمایشی زیبا مدال طلای جام تختی را از آن خود کرده بود، پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۱۱ بر ۴ اویبک نصیراف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز زوپینگ لین از چین را با نتیجه ۱۲ بر ۲ و ضربه فنی مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

آخرین نماینده ایران در ۵ وزن نخست این رقابت‌ها، رضا یزدانی دارنده ۲ مدال طلای جهان است که برای کسب مدال طلا به مصاف باتزول اولزیسایخان از مغولستان خواهد رفت.

پیش از این رضا اطری در وزن ۵۷ کیلوگرم به مدال طلا رسید و پیمان بیابانی در ۶۵ و یونس امامی در ۷۰ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند.

به گزارش ایسنا، بهنام احسان پور در ۶۱، محمد نخودی در ۷۴، کامران قاسم پور در ۸۶، علیرضا کریمی در ۹۲ و یدالله محبی در ۱۲۵ کیلوگرم ۵ نماینده دیگر ایران در این رقابت‌ها هستند که فردا (چهارشنبه) به مصاف رقبایشان می‌روند.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار