کد خبر: 952188
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا
تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ٢٠ در ورزشگاه آل‌مکتوم درحالی به مصاف الاهلی عربستان می‌رود که با۶ بازیکن تک اخطاره اش به دنبال گامی بلند برای صعود از گروه D. مسابقات است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری: محمد پنجعلی کارشناس و پیشکسوت فوتبال درباره بازی امروز پرسپولیس در لیگ قهرمانان گفت: قطعا بازی حساس و مهمی پیش رو داریم. بچه‌های ما باید در این بازی هر چه دارند رو کنند. ما به ۳ امتیاز این بازی احتیاج مبرم داریم هر چند که باید مراقب بود چرا که ۶ بازیکن ما تک اخطار هستند و خیلی باید مراقب جو سازی تیم الاهلی بود.
پنجعلی: باید مراقب جو سازی تیم الاهلی بودوی افزود: به شخصه با توجه به بازی‌های خوبی که این فصل از پرسپولیس شاهد هستیم امیدوارم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. الان بچه‌ها خیلی با هم هماهنگ شده‌اند. بخصوص بازیکنانی که در نیم فصل دوم به پرسپولیس پیوستن بهتر بازی می‌کنند و این می‌تواند قوت قلبی برای برانکو باشد. بازی هر چند در امارات برگزار می‌شود، اما بی شک هواداران مان در آنجا تیم را تنها نمی‌گذارنند و با حمایت و تشویق‌های شان اجازه نمی‌دهند تیم احساس غریبی کند.
مدیر آکادمی پرسپولیس در ادامه خاطر نشان کرد: یادمان باشد که امروز در تیم پرسپولیس بهترین دروازه بان آسیا قرار گرفته است ضمن اینکه ما یکی از محکم‌ترین خطوط دفاعی را داریم. البته خدا را شکر ما در روی نیمکت هم بازیکنان خوبی داریم که در صورت لزوم برانکو می‌تواند از وجود آن‌ها استفاده کند.
پنجعلی درباره اخراج یحیوی مربی دروازه بان‌های پرسپولیس اظهار داشت: آقای یحیوی در محفلی درباره استقلال صحبت کردند که باعث ناراحتی خیلی از هواداران شد. می‌دانم آقایا یحیوی استقلالی هستند، اما امروز که در پرسپولیس کار می‌کنند زد این حرف‌ها درست نبود و من علی رغم میل باطنیم مجبور شدم او را از تیم کنار بگذارم. انتظار می‌رفت او این حرف‌ها را نزند. البته او زحمت زیادی برای تیم ما کشید، اما وقتی نظرش رسانه‌ای شد و باعث دلخوری هواداران شد دیگر نمی‌شد آن را کتمان کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار