کد خبر: 951928
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان‌شرقی
مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان‌شرقی از احداث ۷۵۰ واحد مسکن مددجویی طی تفاهم‌نامه‌ای با همکاری بسیج سازندگی در آذربایجان‌شرقی خبر داد.

محمد کلامی در مراسم امضای تفاهم‌نامه ساخت 750 واحد مسکونی برای مددجویان استان با تاکید بر اهمیت ساخت مسکن برای محرومان اظهار کرد: نهضت ساخت مسکن برای جامعه مددجویی در حال شکوفا شدن است و آثار آن را در سال‌های اخیر شاهد بودیم.

وی با اشاره به جزئیات تفاهم‌نامه با سپاه عاشورا برای ساخت 750 واحد مسکونی مددجویان یادآور شد: این واحدهای مسکونی مختص مددجویان کمیته امداد در سطح روستاهای محروم استان بوده که با توجه به توافق طرفین، کمیته امداد برای هر متر مربع زیربنا، مبلغ 695 هزار تومان پرداخت می‌کند و ارزش کلی پروژه 50 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی، اجرای این پروژه را گامی مهم در مبارزه با محرومیت عنوان کرده و افزود: مقدمات اجرای این پروژه انجام شده و خانواده‌های واجد شرایط شناسایی شده و از نعمت مسکن بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل کمیته امداد استان در تشریح چشم‌انداز این نهاد برای سال 98 در حوزه مسکن یادآور شد: علاوه بر این 750 واحد که تفاهم‌نامه آن امضا شده، 250 واحد مسکن مددجویی نیز در سال‌جاری خرید یا احداث می‌شود تا با تحویل این یک‌هزار واحد، هیچ یتیم فاقد مسکن در استان نداشته باشیم.

کلامی ادامه داد: در این تفاهم‌نامه علاوه بر ساخت 750 واحد مسکن، برای تعمیر مسکن مددجویان در سطح روستاهای تابعه استان به تعداد 250 واحد نیز توافق حاصل شده است.

وی، به اقدامات کمیته امداد در حوزه مسکن در سال 97 اشاره داشته و گفت: در سال گذشته با کمک خیران و مردم نیک‌اندیش ۸۴۱ واحد مسکن مددجویی ساخت یا خریداری شده همچنین 2 هزار و ۹۶۵ واحد تعمیرات مسکن مددجویی نیز انجام گرفته بود.

سردار عابدین خرّم فرمانده سپاه عاشورا نیز در این مراسم بیان داشت: کمیته امداد و سپاه عزمی راسخ برای خدمت به محرومان دارند که آثار آن در جامعه وجود دارد.

گفتنی است، مردم نیک‌اندیش جهت همراهی با کمیته امداد در تامین مسکن مددجویان می‌توانند با شماره‌گیری کد #۰۴۱*۸۸۷۷*  مشارکت داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر