کد خبر: 951901
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بر اساس مصوبه مجلس کارکنان دولت باید حقوق فروردین را با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی دریافت کنند.
سرویس اقتصاد جوان آنلاین: محمد باقر نوبخت در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به این سؤال که حقوق بازنشستگان بدون ۴۰۰ هزار تومان اضافه حقوق واریز شده‌است، افزود: باید برای فروردین حقوق همه کارکنان دولت اعم از شاغلان و بازنشستگان حداقل ۴۰۰ هزار تومان افزایش داشته باشد و اگر افزایش نداشته حتماً اقدام می‌کنیم و ظرف امروز و فردا باید حقوق این افراد پرداخت شود. وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه مجلس لازم است که برای همه کارکنان دولت اعم از شاغلان و بازنشستگان حکم جدید صادر شود، افزود: پرداخت‌های سال ۹۸ باید بر اساس احکام جدید صورت گیرد.
نوبخت گفت: برخی از دستگاه‌ها موفق به صدور همه احکام کارکنان خود نشده‌اند، اما باید اضافه حقوق ۴۰۰ هزار تومانی را لحاظ کنند.
وی افزود: آنچه ما به خزانه تخصیص دادیم با احتساب ۴۰۰ هزار تومان بوده که امیدواریم کارکنان دولت اعم از شاغلان و بازنشستگان، این ماه حقوق خود را با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی دریافت کنند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بعد از صدور احکام جدید برای کارکنان دولت، برای بخش قابل‌توجهی از کارکنان بیش از ۴۰۰ هزار تومان باید افزایش یابد که در ماه‌های آینده مابقی افزایش، جبران خواهد شد. رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ظرف چند روز آینده از سقف ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان منابعی که از سال گذشته از بانک مرکزی در حال دریافت هستیم، ارقام مورد نیاز آموزش و پرورش پرداخت می‌شود. نوبخت در خصوص برداشت از صندوق توسعه ملی برای جبران خسارت سیل‌زدگان گفت: آنچه ما تا کنون پیش‌بینی کردیم، حداقل ۷ هزار میلیارد تومان از ردیف‌های نقدی و اسناد و اوراق برای امر بازپرداخت است.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
0
1
حق بازنشستگان پیرمرد و حتی پیرزن سالخورده بیمار و آبرو دار را که باید طبق قانون خدمات کشوری مصوب مجلس و شورای نگهبان همسان سازی کامل می شد ندادند . با این عنوان که هزینه اش زیاد است !!؟؟ سیل آمد و بیش از آن مقدار را به کشور و زیر ساخت ها و مردم لطمه زد ........!!! آقایان متوجه باشند که آه مظلوم چگونه گرفتار میکند ... امان از آه مظلوم .....آقایان مسئول ما پیرمردان بازنشسته که اکثرا در زمان جنگ هم برای کشور و مردم زحمت کشیدیم اکثرا بیمار و رو به موت هستیم شما نمی توانید بعدا در جهانی دیگر از ما حالیت بطلبید. امان از آه مظلوم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
0
2
سلام .چرا ۴۰۰هزارتومان به والدین شهدا پرداخت نشد. چرا ؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
0
1
نه واریز نشده
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار