کد خبر: 951650
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
منچستریونایتد در این فصل چند بار توانسته است نتیجه را بر خلاف انتظار‌ها جبران کند و پیروز بازی شود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: بارسلونا امشب (سه‌شنبه) در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نوکمپ به مصاف منچستریونایتد می‌رود. آبی اناری‌ها در بازی رفت توانستند با یک گل یونایتد را در اولدترافورد شکست دهند. ارنستو والورده و بازیکنان بارسا می‌دانند که این پیروزی به معنای صعودشان نیست و تیم انگلیسی تمام تلاش خود را برای جبران نتیجه خواهد کرد؛ مانند اتفاقی که در دیدار برگشت مقابل پاری سن ژرمن در پاک د. پرنس رخ داد. شاگردان اوله‌گنار سولسشایر در بازی رفت با دو گل در خانه شکست خوردند، اما در دیدار برگشت توانستند ۳ بر یک حریف فرانسوی خود را شکست دهند و به یک چهارم نهایی صعود کنند.

با این حال نخستین بار نیست که یونایتد در این فصل معجزه می‌کند. این تیم در ورزشگاه یوونتوس در بازی که کمتر کسی فکر می‌کرد نتیجه بگیرد توانست بازگشت داشته باشد. گل‌های ماتا در دقیقه ۸۶ و گل به خودی بونوچی در دقیقه ۹۰ توانستند شکست یک بر صفر را جبران و یونایتد را پیروز این دیدار کنند. کریستیانو رونالدو تک گل تیم تورینی را در دقیقه ۶۵ به ثمر رسانده بود. یوونتوس فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشت، اما از آن‌ها بهره نبرد تا اینکه یونایتد تحت هدایت ژوزه مورینیو آن‌ها را تنبیه کرد.

یونایتد در مرحله گروهی هنوز صعودش را به دور بعد قطعی نکرده بود و با والنسیا در رقابت بود. شیاطین سرخ باید برابر تیم سرسخت یانگ بویز قرار می‌گرفتند و در نهایت توانستند با گل مروان فلینی در دقیقه ۹۰ صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کنند.

یونایتد در این فصل لیگ برتر انگلیس توانست در سه بازی در عرض ۳۰ دقیقه نتیجه را به نفع خود کند. برابر نیوکاسل در اولدترافورد با دو گل شکست خورده بود، اما با گل‌های الکسیس سانچس به بازی برگشت. این تیم مقابل بورنموث به لطف گل مارکوس راشفورد در دقیقه ۹۰ توانست ۲ بر یک پیروز شود. همچنین در دیدار برابر ساتهمپتون لوکاکو توانست با گل دقیقه ۹۰ نتیجه را به نفع تیمش کند. بارسلونا باید مراقب این موضوع باشد. یونایتد همیشه یک نفس آخر دارد. اگر این طور نیست از سولسشایر بپرسید که چطور بایرن را در فینال لیگ قهرمانان اروپا سال ۱۹۹۹ در نوکمپ شکست دادند.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار