کد خبر: 951237
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با حضور در سازمان بسیج مستضعفین با حجت الاسلام تویسرکانی دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج؛ امیر سرتیپ مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز شنبه ۲۴ فروردین ماه به مناسبت فرارسیدن روز پاسدار با حضور در سازمان بسیج با حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی در این دیدار اظهار داشت: معتقدم انقلاب اسلامی یک امر آسمانی است.

وی با بیان اینکه یکی از برکات آسمان برای اهل زمین وحدت و دوست داشتن یکدیگر است، افزود: وحدت حوزه و دانشگاه، شیعه و سنی، عرب و عجم، سپاه و ارتش و... از جمله برکاتی است که خداوند متعال از ابتدای انقلاب اسلامی شامل حال همه مردم ایران عزیز کرده است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز استکبار جهانی سپاه را تروریست می‌خواند و این تنها به این دلیل است که سپاه پاسداران به دنبال ایجاد وحدت در سراسر گیتی است.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با اشاره به ایجاد جبهه جهانی مظلومین بر ظالمین در دنیا، بیان داشت: سپاه و ارتش در کنار یکدیگر پناه مردم بوده و ما در سیل اخیر همگرایی و همدلی بین همه مردم و دستگاه‌های مسئول را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه وقتی وحدت ما بیشتر شود به خداوند نیز نزدیکتر خواهیم شد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی خوش عاقبت خواهد بود و به نتیجه خواهد رسید.

همچنین امیر هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار ابراز داشت: تشکیل سپاه یکی از مهمترین مولود‌های انقلاب اسلامی است که به فرمان امام راحل (ره) صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه این نهاد منشاء اقتدار نظام و جمع شدن نیرو‌های مخلص در کنار هم است، گفت: سپاه پاسداران از ابتدای شکل گیری وظیف مراقبت از آرمان‌های امام و رهبری را بر دوش داشته و تا امروز در خط مقدم نظام در کنار سایر نیرو‌های مسلح بوده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی با مجموعه کفار عالم به سرکردگی آمریکا در حال مبارزه هستیم و این از افتخارات ما می‌باشد.

امیر هادیان با اشاره به اقدام احمقانه رئیس جمهور آمریکا در تروریستی خواندن سپاه خاطرنشان کرد: این حرکت دشمنان باعث شد در بین مردم و نیرو‌های مسلح همگرایی ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه سپاه یک فرهنگ است، بیان کرد: رضایت خداوند متعال در همه عرصه‌های سخت و نرم مورد نظر سپاه بوده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: ما امروز به اینجا آمدیم تا بگوییم ما هم سپاهی هستیم و شاید لباس ما رنگش متفاوت باشد، ولی دشمنان بدانند ما در کنار شما پاسدار این نظام مقدس خواهیم بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار