کد خبر: 951184
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
فرمانده سپاه بیت‌المقدس:
فرمانده سپاه بیت‌المقدس گفت: خطوط و مواضع جمهوری اسلامی ایران برای جهانیان روشن است و اقدامات سپاه نیز منطبق بر آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

سردار محمد حسین رجبی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار کرد: سپاه نهادی مردمی و از بدنه  جامعه است که تمامی خطوط و اقدامات آن برای ملت ایران عیان است.
وی افزود: قصد نداریم خودمان را تحمیل کنیم و یا بگوئیم که هستیم و چه اقداماتی انجام می‌دهیم چرا که نیات و خطوط ما برای هیچکس در داخل و خارج پوشیده نیست.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس اظهار داشت: سپاه از ابتدای سال و در جریان حوادث غیر مترقبه در کنار مردم بود و خدمات گسترده‌ای را ارائه کرد و اعلام می‌داریم که همواره در موارد امدادی و اجتماعی در کنار مردم خواهیم بود.

رجبی به فعالیت‌های محرومیت‌زدایی،  پزشکی، فرهنگی و اجتماعی توسط سپاه در استان کردستان اشاره کرد و گفت: در این عرصه‌ها همواره کمک حال دولت بوده‌ایم و برای رفع محرومیت‌ها و کاستی‌ها در استان تمام توان خویش را به کار برده و خواهیم برد.

وی خاطرنشان کرد: سپاه خدمت‌گذار ملت و حامی محرومین و مستضعفین است و با تمام توان خویش برای خدمت‌رسانی به مردم و حفاظت از امنیت و آسایش آنان همت می‌گمارد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس گفت: عرصه کار و سازندگی در کردستان فراهم است و این حرکت توسط مردم استان هم لحاظ شده و مردم  با رویکرد سپاه که رویکرد خدمت است، همراه و همگام هستند.

رجبی اذعان کرد: ماهیت سپاه در حوزه‌های کمک رسانی به توسعه و محرومیت‌زدایی از چهره کردستان و مشارکت جدی در آبادانی است.

وی با بیان اینکه کمک به مأموریت‌ها و فعالیت‌های فرهنگی که دارای گستره تأثیرگذاری وسیعی است از دیگر ویژگی‌های خدمت‌رسانی سپاه در سطح استان است، گفت: سپاه در کنار مسئولان بوده و با رویکردی هماهنگ در سراسر استان برای مقابله با تمامی حوادث آماده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر