کد خبر: 951148
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱
پس از نماز جمعه مراسم راهپیمایی برگزار شد و در پایان هم قرائت قطعنامه‌ای که مواضع راهپیمایان را اعلام می‌کرد.
سرویس سیاست جوان آنلاین: در این بیانیه پس از درود بر پاسداران و توجه به فداکاری‌های آنان که دولت امریکا را عصبانی کرده است، مواضع راهپیمایان به شرح ذیل اعلام شده است:
۱- سپاه عزت‌آفرین پاسداران مولود انقلاب اسلامی، برخاسته از متن مردم و مؤلفه قدرت نظام با کارنامه درخشان ۴۰ ساله است که با استعانت از خداوند قادر متعال و جانفشانی در تمامی عرصه‌های مقابله مقتدرانه با توطئه معاندین و شکست مفتضحانه تروریست‌های تحت حمایت امریکای خبیث، هشت‌سال دفاع مقدس، برخورد با ضدانقلاب مزدور استکبار، دفاع جانانه از حریم حرم، سازندگی و خدمتگزاری بی‌منت و فداکارانه در خدمت اسلام و مسلمین بوده و اوراق زرّینی را بر کتاب قطور افتخارات این نهاد مردمی افزوده است. بنابراین و هر نوع اقدام علیه سپاه را اقدام علیه مردم و منافع ملی دانسته و شدیداً محکوم می‌نماید.
۲ – سردمداران کفرپیشه شیطان بزرگ امریکا با کارنامه سیاه و جنایت‌های ضدبشری از جمله قتل عام مردم مظلوم یمن – نیجریه – بحرین – فلسطین – افغانستان – سوریه و عراق را مصداق اَتَمِّ تروریست دولتی و تروریست‌پروری دانسته و اتخاذ تدابیر انقلابی قوای مقننه – مجریه و قضائیه و دیگر مسئولان نظام برای مقابله همه جانبه با این دشمن بشریت و اذناب ذبون و ذلّت‌پیشه آن از جمله رژیم جعلی و خون‌آشام صهیونیستی و آل‌سعود خائن را خواهانیم.
۳ – دلیل وحشت رژیم کودک‌کش صهیونیستی و عصبانیت ترامپ ابله از سپاه پاسداران همانا اقتدار، شکست‌ناپذیری و تأثیرگذاری این سربازان دلاور و جان‌برکف اسلام در منطقه می‌باشد. بنابراین افزایش بیش از پیش قدرت بازدارندگی نظام با استفاده از همه ظرفیت‌ها و تقویت توانمندی و پشتیبانی پیشرفت‌های تسلیحاتی نیرو‌های مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی را مطالبه جدی ملّت از مسئولین دانسته و تحقق آن‌را خواهانیم.
۴ – تداوم حمایت همه جانبه از کشور‌ها و ملّت‌های تحت ستم قدرت‌های شیطانی استکباری – صهیونیستی را وظیفه دینی، انقلابی و انسانی خود قلمداد و با هشدار قاطع نسبت به ماجراجویی‌های اخیر امریکا و ولد نامشروع نظام سلطه، رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، تمامیت ارضی فلسطین از جمله قدس شریف و جولان متعلق به سوریه را پاره‌تن امّت اسلامی و جدایی‌ناپذیر دانسته و هر نوع اقدام دشمنان اسلام و مسلمین در این رابطه را غیرقانونی – مغایر موازین بین‌المللی و محکوم به شکست قطعی می‌دانیم.
۵ – بیانیه مهم گام دوم انقلاب را سند بی‌نظیر در اختیار متفکران و اندیشمندان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف ۴۰ ساله دوم انقلاب اسلامی می‌باشد که اقدام جهادی آحاد مردم و مسئولان نظام برای تبیین واقع‌بینانه و عملیاتی نمودن آن و جامه عمل پوشاندن به رونق واقعی تولید به‌عنوان شعار سال‌جاری را مصرانه خواهانیم.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
0
0
ما هم یک سپاهی هستیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار