کد خبر: 951127
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
همزمان با سراسر کشور
مردم مومن و انقلابی استان مرکزی پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی جهان از سوی آمریکای جنایتکار و در حمایت از این نیروی انقلابی راهپیمایی کردند.

مردم مومن و انقلابی استان مرکزی پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی جهان از سوی آمریکای جنایتکار و در حمایت از این نیروی انقلابی راهپیمایی کردند.

نمازگزاران جمعه در نقاط مختلف استان مرکزی همزمان با دیگر نقاط کشور با در دست داشتن پوسترها و دست نوشته هایی حمایت خود از سپاه پاسداران و خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار و متحدانش در منطقه فریاد زدند. 
نمازگزاران اراکی در طول مسیر راهپیمایی با سر دادن شعارهای «سپاه ما دلاور است پیرو خط رهبر است»، « درود بر سپاه با صلابت» ،« لرزه افتاد به پیروان شیطان، ننگ ابد بر دشمنان قرآن»، « سپاه ما حامی حفظ دین است مخالف دشمن صهیونیسم است» و « آمریکا در چه فکریه ایران همش سپاهیه» از نیروی مردمی سپاه پاسداران حمایت کردند. 
نماینده ولی فقیه در حاشیه راهپیمایی گفت: سپاه پاسداران قلب تپنده نظام اسلامی و پشتیبان اصلی ولایت فقیه و منافع ملت ایران است. 
آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» افزود: سپاه پاسداران لشگر امام زمان (عج) و عزت و افتخار ایران اسلامی است و سبزپوشان این نیروی انقلابی باید قدرتمندتر از گذشته و با وحدت کلمه، تیزهوشی و مدیریت دلسوزانه در راستای حفظ منافع ملی و تمامیت ارضی ایران اسلامی تلاش کنند. 
وی اظهار داشت: قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی از سوی آمریکای جنایتکار در راستای حفظ منافع ایالات متحده و اسرائیل غاصب است و ملت ایران باید نسبت به این مسئله مهم هوشیار باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز گفت: اقدام آمریکا مبنی بر تروریست معرفی کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشانه شدت عصبانیت ناشی از درماندگی آنها در منطقه است و مردم ایران نسبت به این مسئله مهم آگاهی دارند. 
«بهروز اکرمی» افزود: سپاه پاسداران از متن انقلاب اسلامی و مردم برخاسته است و این نهاد انقلابی بهترین الگوی ولایتمداری برای ملت ایران است. 
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: حضور مردم در راهپیمایی امروز نشان داد که نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسدارن جایگاه ویژه ای در ایران اسلامی دارند. 
«علی اکبر کریمی» اضافه کرد: سپاه پاسداران از بدو تاسیس تا کنون منشاء آثار و برکات بسیاری در ایران اسلامی بوده و ملت ما هیچ گاه خدمات این نیروی انقلابی را فراموش نمی کند. 

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
0
0
همین که زیر دریایی وکشتی های دشمن به دریای عمان رسیدند با آتش از آنها پذیرایی کنید چون اگر پایشان به خلیج فارس برسد کارتان تمام است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
0
0
دشمن تمام نقاط خلیج فارس را شناسایی کرده است ولی در دریای عمان قریب است پیروزی در دریای عمان پنهان است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار