کد خبر: 951096
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید در بازی مقابل پرسپولیس فقط به بردن فکر می‌کنند و دنبال یک امتیاز نیستند.
سرویس ورزشی جوان آنلاین:  علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: از حساسیت این بازی نمی‌توانم چیز خاصی بگویم. در این چند سال پرسپولیس بهترین تیم فوتبال کشور ما بوده است. سال قبل می‌توانست قهرمان آسیا بشود. امسال هم تیم اول لیگ است. خوشبختانه بازی خود در لیگ قهرمانان را برد. من برای تمام نماینده‌های ایران در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم به دور بعدی صعود کنند.

او در مورد برانکو هم بیان کرد: او استاد و سال‌ها مربی من بوده است. خیلی خاطرات خوبی از او دارم. همیشه به او به چشم یک استاد و معلم نگاه کردم. خیلی هم او را دست دارم، اما بازی فردا فرق می‌کند. ما به خاطر خودمان و به خاطر اینکه شرافت فوتبال حفظ بشود تمام سعی‌مان را می‌کنیم که یک بازی خیلی خوب انجام بدهیم با اینکه فاصله بازی‌ها به حداقل رسیده است، اما خودمان را برای این بازی بزرگ آماده کردیم. بازی سختی خواهیم داشت و فقط برای برد به زمین می‌رویم و دنبال یک امتیاز نیستیم. کارمان در ورزشگاه آزادی و هواداران پرسپولیس خیلی سخت است، اما سعی می‌کنیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

دایی اضافه کرد: همه می‌دانند ما پرسپولیسی هستیم و پرسپولیس را دوست داریم، اما شرافت و وجدان کاری اجازه نمی‌دهد کوچک‌ترین سهل‌انگاری در این بازی داشته باشیم. در مقابل پرسپولیس باید از همه بازی‌ها بهتر باشیم. من همیشه گفته‌ام و هیچ وقت فیلم بازی نکردم و مثل خیلی‌های دیگر حرف و عملشان با هم تفاوت داشته باشد. من در هر تیمی باشم دوست دارم آن تیم نتیجه بگیرد و موفق باشد. فرقی ندارد جلوی چه تیمی بازی کنیم. بازی برابر پرسپولیس خیلی سخت است، اما حرف و عمل من یکی است. نمی‌خواهم وقتی تیمم گل می‌زند الکی احساس ناراحتی کنم یا وقتی پرسپولیس گل می‌زند احساس شادی کنم. من این چیز‌ها حالیم نیست و من اینجوری بار نیامده‌ام. من همین هستم.

او در مورد تأثیرگذاری سایپا در تغییرات تیم‌های بالای جدول با توجه به متوقف کردن تراکتورسازی و استقلال در هفته‌های اخیر هم بیان کرد: برای ما فرقی نمی‌کند. ما به خاطر خودمان بازی می‌کنیم. ما جلوی پیکان هم همین تیم هستیم و مشتاق بردنیم. شاید جلوی پرسپولیس بازی کردن یا مقابل استقلال بازی کردن سخت‌تر باشد. با هر تیمی که بازی داشته باشیم می‌خواهیم برنده باشیم.

او در مورد غایبان تیمش در بازی فردا هم گفت: امید خالقی، محمد سلطانی مهر، امین حاج‌محمدی و حسین کامیاب را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم. همچنین سلیمانی را به خاطر تنبیه انضباطی کنار گذاشته‌ایم.

دایی در پاسخ به این پرسش آیا به مربیگری در یک تیم پرستاره فکر نمی‌کند، بیان کرد: اصلاً به این چیز‌ها فکر نمی‌کنم. الان فقط به فکر چند بازی آینده سایپا هستم. ما تیمی را دست گرفتیم که آن موقع خیلی بیشتر از الان پول داشته است. همان تیم در روز آخر چهاردهم شد. خدا را شکر همه دست به دست هم دادند و در لیگ ماند. با همه مشکلاتی که داشتیم تا الان آبرومند بازی کردیم. سعی می‌کنیم تا آخر فصل بهتر از این هم بشویم.

سرمربی سایپا در خصوص پخش نشدن برنامه نود هم گفت: هیچ برنامه‌ای نمی‌تواند جای برنامه نود را بگیرد. متأسفانه سعی کردیم با برنامه‌های دیگر جای این برنامه را بگیرند که البته هزار سال دیگر هم نمی‌توانند. این برنامه در تمام خانواده‌ها بود و تنها برنامه‌ای بود که همه را بیدار نگه می‌داشت. متأسفانه با این تصمیماتی که می‌گیرند مردم را نه از برنامه ۹۰ بلکه از صدا و سیما دور می‌کنند. دیگر آن شادابی را در برنامه‌های ورزشی نداریم. این برنامه شاید هجمه‌های زیادی علیه من درست کرد، اما من صلاح فوتبال مملکت را می‌خواهم. از زمانی که این برنامه کنار رفته است وضعیت داوری را هم نگاه کنید. برنامه‌ای که می‌توانست به فوتبال ما کمک کند در یک اقدام اشتباه خط زدیم و تجربه دو دهه را زیر سوال بردیم و به راحتی چشم پوشی کردیم. در تمام دنیا سعی می‌کنند سرمایه‌گذاری کنند و یک برند درست کنند. یک برندی هم که با کمک مردم و مدیریت فردوسی‌پور به راحتی از بین می‌بریم. امیدوارم مسئولان به خودشان بیایند و مسائل پشت پرده را در برنامه‌هایی که مردم دوست دارند دخالت ندهند. صحبت‌های فردوسی‌پور در خیلی از مسائل به ضرر خیلی‌ها بوده است. نباید این مسائل را وارد صدا و سیما کنیم. باید کاری کنیم مردم برنامه‌های خودمان را نگاه کنند و دو سه ساعت کانال‌های خارجی را نگاه نکنند.

او در پایان بیان کرد: ما بازیکنانی در سایپا داریم که سنشان کم است، اما از لحاظ فوتبالی بزرگ هستند. من نتوانستم از آن‌ها استفاده کنم. اگر یک روزی ما ماندگار شدیم یک تیم جوان و خیلی بهتر از امسال را می‌بندیم. امیرحسین حسین‌زاده بازیکن خیلی خوب و بزرگی است. هنوز جا دارد که به ترابی و قلی‌زاده برسد و نمی‌توانیم مقایسه کنیم. او در این چند بازی اعتماد ما را جلب کرده است. ما از این دست بازیکنان خیلی دارم و من نتوانستم از آن‌ها استفاده کنم.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار