کد خبر: 950894
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
حساب کاربری توئیتر شبکه من و تو با برگزاری نظرسنجی از دنبال کنندگانش خواست تا نظر خود را درباره اقدام اخیر ترامپ اعلام کنند؛ نظر حدود ۹۰ درصد کاربران منفی بود.
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: دولت آمریکا در اقدامی خصمانه و در چارچوب فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی ایران، روز دوشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک گروه تروریستی خواند و آن را در فهرست سیاه سازمان‌های تروریستی آمریکا قرار داد.

در این بین حساب کاربری توئیتر شبکه "من و تو" نظرسنجی بین دنبال کنندگانش برگزار کرد. سوال این نظرسنجی به این شرح است: «آیا شما با تصمیم دولت آمریکا مبنی بر تروریستی شناختن #سپاه پاسداران موافقید؟» در این نظرسنجی دو جواب وجود داشت که یکی مثبت و دیگری منفی بود. مسئله قابل توجه این است که افراد بسیاری یعنی چیزی حدود ۹۰ درصد از کاربران با این مسئله مخالف بودند.
 
«من و تو» هم سپاهی شد؟!

در این باره علی علیزاده، تحلیلگر سابق شبکه بی بی سی فارسی که غالبا تحلیل‌های خود از شرایط روز را در حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعی‌اش منتشر می‌کند، استوری جدیدی در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد. وی با اشاره به آمار بالای مخالفین اقدام خصمانه ترامپ، جواب این نظرسنجی را درسی برای شبکه من و تو دانست. متن استوری او را در ادامه مشاهده می‌کنید:
 
«من و تو» هم سپاهی شد؟!


«با ۸۵ هزار شرکت کننده این احتمالا بزرگ‌ترین نظرسنجی توئیتر فارسی تا به امروز است؛ و نتیجه؟ نود درصد مخالف تصمیم ترامپ. آن هم در توئیتر فارسی که سه هزار سرباز سایبری مجهادین خلق در تیرانا (بر اساس گزارش لیدنسی هیلسوم در C۴) و هزاران سرباز سایبری مستخدم سعودی (بر اساس گزارش NYT) در آن یورتمه می‌روند. درسی شد برای من‌وتو.».

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
2
0
مرگ برسعودی لعن خدا برشبکه ی من وتو.....
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار