کد خبر: 950562
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
معاون خدمات شهری شهرداری فردیس خبرداد
معاون خدمات شهری شهرداری فردیس گفت: برای بازسازی پارک شهدای فردیس اعتباری حدودا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده و عملیات اجرایی آن تا دو ماه آینده به پایان می رسد‌.

علی خوشگرد در حاشیه بازدید شهردار فردیس از پارک شهدای فردیس،اظهار کرد: مساحت این پارک حدودا ۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع است و یکی از پارک های قدیمی شهر به شمار می رود‌.

وی در ادامه با بیان اینکه مدت زمان بسیاری است که پارک و بوستان های قدیمی شهر بازسازی نشده اند، تاکید کرد: مدیریت شهری فردیس در نظر دارد نسبت به بازسازی و بهسازی پارک های سطح شهر به صورت اولویت بندی اقدام کند.

معاون خدمات شهری شهرداری فردیس از تکمیل عملیات بازسازی و بهسازی پارک شهدای فردیس طی دو ماه آینده خبر داد و عنوان کرد: در نظر داریم نسبت به بازسازی محوطه استاندارد برای کودکان، احداث پیاده راه و فضای سبز، ایجاد پیست دوچرخه سواری و غیره در این پارک اقدام کنیم.

خوشگرد با اعلام اینکه برای عملیات بازسازی و بهسازی پارک شهدای فردیس، اعتباری حدودا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: ایجاد روشنایی در این پارک یکی از مهمترین اولویت های مدیریت شهری فردیس در بهسازی این پارک است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار