کد خبر: 950050
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
معاون اقتصادی استاندار قزوین:
منوچهرحبیبی تاکید کرد: فعالیت و تلاش مدیران برای تحقق شعار سال و معرفی قزوین به عنوان استان الگو در حوزه تولید باید دو چندان شود.
جوان آنلاین: منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در نشست ستاد تنظیم بازار کالا‌های اساسی قزوین گفت: در صورت مشاهده تخلف از سوی عرضه کنندگان بدون اغماض با آنان برخورد شده و فورا نسبت به مهر وموم (پلمپ) و نصب بنر گران فروشی بر روی سردرب واحد اقدام می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط باید روزانه شاهد توزیع ۳ تا ۴ تن مرغ منجمد با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار باشیم و علاوه بر آن در زمینه مرغ گرم نباید بازار با هیچ کمبودی مواجه باشد.

جانشین ستاد تنظیم بازار قزوین گفت: گوشت قرمز منجمد و گرم نیز باید با کاهش قیمت روبرو شود و کمبودی در استان در خصوص این محصولات نداشته باشیم.

این مسئول همچنین اظهار داشت: در زمینه توزیع مرغ و گوشت با مشکلاتی روبرو هستیم که باید با برنامه ریزی دستگاه‌های متولی در سال جدید رفع شوند.

حبیبی با اشاره به استقرار ۱۰ غرفه توزیع میوه عید در قزوین بر فعالیت این غرفه‌ها تا هنگام تعدیل قیمت میوه تاکید کرد و گفت: دولت قصد دخالت در بازار میوه را ندارد و توزیع میوه عید ستاد تنظیم تنها با هدف کنترل قیمت‌ها و منطقی سازی نرخ‌ها در حال انجام است.

وی یادآور شد: در حال حاضر بازار استان هیچ کمبودی از ناحیه گوشت قرمز و سفید و همچنین میوه ندارد.

این مسئول با تاکید بر مقابله و برخورد جدی با اخلال گران بازار بویژه گران فروشان، اظهار داشت: نظارت و بازرسی از بازار باید افزایش یابد چرا که این مهم خواست مردم بوده و به کنترل قیمت‌ها کمک می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین همچنین بر تامین نهاده‌ها و خوراک دام به منظور حفظ و استمرار تولید گوشت در واحد‌های دامی استان توسط دستگاه‌های ذیربط تاکید کرد.

این مسئول با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام رونق تولید، گفت: با توجه به نام گذاری سال جدید به نام "رونق تولید" باید نگاه مدیران استان به حوزه تولید متفاوت شود.

وی خاطرنشان کرد: مسئولیت و ماموریت ما در این سال به جهت نیاز کشور به تقویت تولید بسیار سنگین و حساس است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: باید با تلاش دوچندان مدیران اجرایی در تحقق شعار امسال به عنوان استانی پیشتاز و الگو معرفی شویم.

حبیبی اظهار داشت: راهکار برون رفت از مشکلات فعلی بدون شک تقویت و رونق تولید است و در این راه باید هرگونه موانع را از پیش روی صنایع و سرمایه گذاران مرتفع کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر