کد خبر: 950044
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: عملیات احداث اولین کارخانه رنگ کاری بدنه خودرو در شهرک صنعتی خرمدشت قزوین آغاز می‌شود.
جوان آنلاین:حمید رضا خانپور در مراسم انعقاد تفاهم نامه واگذاری یکصد و بیست هکتار اراضی صنعتی شهرک صنعتی خرمدشت به شرکت مایوان خودرو که با حضور مهندس زاهدی استاندار قزوین و سعید نبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سرمایه گذاران طرح صنعتی برگزار شده بود اظهار داشت: سرمایه گذاری پیش‌بینی شده برای این طرح که در ۳ فاز اجرا میگردد و در فاز دوم و سوم با حضور قطعه سازان و مونتاژ واحد خودرو سازی اجرا خواهد شد مجموعا سه هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال است که در صورت راه اندازی کامل پروژه زمینه امید به اشتغال ۱۸۰۰ نفر فراهم خواهد شد.

وی اضافه کرد: به منظور اجرای این طرح ۱۲۰ هکتار از اراضی شهرک صنعتی خرمدشت به سرمایه‌گذار طرح واگذار شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، جانمایی بسیار خوب شهرک در کریدور اقتصادی، راه‌های دسترسی، وجود زیرساخت‌های لازم و بهره مندی از معافیت مالیاتی ۱۳ ساله را از جمله مزیت‌های شهرک صنعتی خرمدشت عنوان کرد که سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را برای سرمایه گذاری در این شهرک ترغیب می‌نماید. وی اعلام کرد در سالی که توسط مقام معظم رهبری بعنوان سال رونق تولید نامگذاری شده است، شروع بسیار خوبی در استان قزوین قطب صنعتی کشور داشته‌ایم. در این مراسم مهندس زاهدی استاندار قزوین ضمن تشکر از همکاری بسیار خوب شهرک‌های صنعتی در جذب سرمایه گذاران، از دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان خواست تا همکاری‌های لازم را با سرمایه گذاران و شرکت شهرک‌های صنعتی داشته باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر