کد خبر: 950003
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:
سرهنگ محرمعلی والدی درباره خدمات رسانی سپاه استان قزوین به مناطق سیل زده، اظهار کرد: پس از ابلاغ مقام معظم رهبری به نیرو‌های مسلح، سپاه استان قزوین هم آمادگی خود را برای کمک رسانی به مناطق سیل زده اعلام کرد.
جوان آنلاین: سرهنگ محرمعلی والدی، معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در راستای خدمات رسانی سپاه استان قزوین به مناطق سیل زده گفت: ستادی در سپاه استان قزوین تشکیل شد و بر اساس آن وظایفی برای فرماندهان نواحی، شهرستان‌ها و اقشار مشخص شد.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: برای شروع کار و کمک به سیل زدگان استان گلستان دو دستگاه کامیون و یک دستگاه نیسان اقلامی مانند پوشاک، پتو، لباس و لوازم بهداشتی و آب معدنی ارسال شد.

والدی بیان کرد: در مرحله اول یک هزار و ۱۰۰ تخته پتو، ۱۰هزار بطری آب معدنی، ۱۰کارتن لوازم بهداشتی و بیش از ۱۸۰۰ ثوب لباس نو زنانه، مردانه و بچه گانه، ۲۰تن آرد ارسال شد.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم ارسال کمک‌ها نیز ۲۰هزار بطری آب معدنی، ۲۰هزار قرص نان و ۵تن آرد به مناطق سیل زده اعزام شد.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ابراز کرد: در بخش سیمین شهر حدود ۱۰روستا به عنوان معین استان قزوین مشخص شده که از امروز مستقر خواهیم شد و هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

والدی یادآور شد: اقلامی مانند چکمه، پتو، لجن کش، فرغون، شلنگ آب و بیل را برای تعمیر و مرمت منازل به مناطق اعزام خواهیم کرد.

تا آخر کنار آسیب دیدگان خواهیم ماند

وی تصریح کرد: تا زمانی که نیاز باشد و تا رفع کامل مشکلات در کنار مردم خواهیم بود و به انجام ماموریت خواهیم پرداخت.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه مشکلی برای اعزام نیرو نداریم، گفت: گروه‌های خودجوش مردمی و گروه‌های سازمان دهی شده جهادی را در استان هماهنگ کردیم و همه آمادگی لازم را دارند.

والدی ادامه داد: تجهیزات و خودرو‌های سنگین مهندسی و اقلامی که مورد نیاز است را آماده کرده‌ایم و زمینه حضور برای گروه‌های جهادی فرهنگی، عمرانی، بهداشتی و درمانی وجود دارد.

وی بیان کرد: به محض استقرار در منطقه ضمن بازدید و برآورد نیازمندی‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا نیرو‌ها اعزام شوند.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین افزود: طبق هماهنگی با معاون عمرانی استاندار قزوین مقرر شده که تمامی امکانات و تجهیزات استان تجمیع شود تا بتوانیم بهره وری لازم را داشته باشیم.

والدی ادامه داد: امیدواریم همان طور که در استان کرمانشاه حضور مطلوبی داشتیم بتوانیم خدمات خوبی را به هم‌وطنانمان در استان گلستان ارائه دهیم.

وی در پایان افزود: با فرماندران و بخشداران شهرستان‌های استان هم هماهنگی شده تا بتوانیم کمک‌های مردمی را به طور یکپارچه برای مردم گلستان گسیل کنیم.
 
منبع: شاخص
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر